Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Herregud så mange innlegg det er om samme tema! Er det ingen som prøver å søke før de poster her? Hver uke er det ørten poster om solarium, om strekkmerke-kremer, om kynnere osv. Jeg skjønner om temaer går igjen, men her er det jo helt sykt. Det er jo flere like tråder på samme side!!?? Bare noe jeg har tenkt på...
Scorpio82 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ja jeg har tenkt på det samme... Gidder ikke lese en brøkdel av innleggene engang, Føler at jeg leser det samme om og om igjen.. *GJESP*
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg kan kun snakke for meg selv, og jeg blar ikke langt baki registeret for å finne tråder som kan ligne det jeg lurer på, da spør jeg heller... Latskap?? Tja kanskje?=) hehe...
halloween-termin :) Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 - det som også overrasker meg - særlig i forhold til en del av disse matspørsmålene - søk på internett - mattilsynet osv. har offisiell informasjon om hva du kan spise og ikke. Litt mer å stole på enn en tilfeldig mening i et debattforum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå