Gå til innhold

da har jeg født 7 uker for tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette gikk unna på 3 timer skulle bare inn på sjekk og kom inn med 8 cm åpning var ikke klar for dette nei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi det skal en si! var sjekken pga symptomer på fødsel, eller var det helt vanlig sjekk?

GRATULERER uansett med baby da, håper det går bra med den lille :)

Skrevet

OIiiii..... Gratulerer så mye da! Håper den lille har det bra! du må fortelle litt mer da- hvor stor var han osv, hvordan går det nå? :

Skrevet

Oi, jeg tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg var deg. Merket du ingenting? Gratulerer kjempe masse!

Skrevet

Oisann Gratulere!

Alt vel håper jeg. Lykke til videre!

Skrevet

Oj, ossn sjekk skulle du på?

Skrevet

Oisann!

Gratulerer så mye da!!

Du får skrive litt mer her da:))

Skrevet

datt å slo meg onsdag for en uke siden og skulle bare til fastlege for en sjekk han viste ikke hva det kunne være men fy... å vondt.

han sendte meg på føden for e sjekk og når jeg kom hit hadde jeg 8cm åpning så dette gikk unna.

3 timer etterpå kom det en nydelig gutt på 1990 gr.

han ligger i kuvøse og har det kjempe fint tar seg bare noen puste stopp en gang i blandt.

har ikke fått målt lengde enda men tror det skjer i morgen.

så her blir vi liggende iallefall ut mai.

kjempe gøy er det men trist å ikke kunne ha han på rommet.

Skrevet

Jøsses, altså når jeg snakka med deg på chatten og skulle konkurrere om hvem som fikk først så mente jeg ikke at du skulle få så tidlig ;)

Men gratulere så mye! :)

Du vant hvertfall ;)

Kose deg så masse med gutten din :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten:-)

Fødte selv ei jente nesten ni uker før tiden for to år siden, så jeg vet ALT om hvordan du har det nå. Det er en tøff start, og spesielt når det kommer så plutselig.

Lykke til fremover, det kommer til å gå kjempebra. Etterhvert kan du nyte at du har en liten baby leeenge. Vesla mi var i hvert fall ikke tre kilo før hun var blitt et par mnd gammel;-)

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Vi krysser fingrene for at alt går bra og at han snart får komme ut av kuvøsen!

Skrevet

oj! ja det får`n si, gratulerer så mye!!. Du slo nok meg og du, selv om jeg opprinnelig hadde termin 5 dager før deg:-) lykke til videre , håper alt står bra til med dere begge.

Skrevet

Hei!

Gratulere som nybakt mamma:)

og

Gratulere så mye med gutten:)

Det var no en stor gutt med tanke på att han kom 7 uker for tidlig vel:)

Bra det går bra med dere da:)

Får kose dere så mye:)!

Kjente igjen nicket ditt, siden har pratet med deg på chatten.

Skrevet

Det var nok litt av et sjokk når alt skjedde så plutselig!

Gratulerer masse - og lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre:)

Jeg også var 1990 g da jeg ble født:)

Skrevet

ja det er en tøff tid med masse tårer av glede og at han ikke er på rommet mitt han kommer sansynligvis ut av kuvøsa i morgen så da skal vi på fam rom med den lille gutten vår.

dette er kjempe stas og gleder meg til å ta han med hjem i slutten av mai og bare se fremover:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Har han fått noe navn enda da? Kos dere:)

Skrevet

nei han er litt navnløs:)men tror det blir christoffer

Skrevet

Fint navn.. her blir det også en liten Christoffer....

Gratulerer så mye.

Skrevet

Gratulerer så masse;) er dette ditt første barn? jeg venter en gutt 26juni som skal hete Christian

Skrevet

Oi, dæven! Gratulerer så utrolig masse! :-)

Hehe, morsomt hvordan ting bare blir snudd opp ned sånn helt plutselig. Lykke til i tiden videre, kos dere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...