Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Å faren som har fulgt henne til sykehuset har ikke spurt etter noe. Hun har, slik jeg forstod det, knukket handleddet på ene siden av et ben. Så hun skal gå med en lett gips i 5uker. Skal inn igjen på kontroll om ei uke. Men hvordan bør hun "leve" nå? Hun kan vell ikke være med i harde aktiviteter som sykling eller gym nå? Hva med dusj? Kan hun dusje? Hun trenger sårt en i morgen!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Har hun ikke fått sånn vanntett barnegips da?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Aner ikke! Det ble ikke sagt noe, og han spurte ikke. Kan vi anta det når det ikke ble gitt forbehold om bading osv?
Cat.68 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg trur nok ikke hun skal være med i harde akivitter fremover nei. Jenta mi har nettopp fått av seg gips på foten og hun dusjet hun, med en plasikk pose over gipsen fest med gummistrikk. Gikk helt fint det
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 teip en plastikkpose over gipsen..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Tuppa her brakk håndleddet da hun var 3 år (en barnehageansatt som gjorde det under lek) og hun fikk ikke vanntett gips elr hva det var noen som skrev her. Dusjet med plastikkpose utenpå hånden, prøvde så godt hun kunne å holde hånden ut av dusjen hehe. Trenger nok ikke være med på gym og slikt fremover nei, ikke så behagelig å bli unødvenig svett i gipsen heller..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 jeg brakk hånden når jeg gikk i 6 klasse eller noe son å jeg hadde ikke gym.. fikk gjerne spenne litt på en ball om jeg kjedet meg, men jeg spilte håndball å var med på treningen der jeg ikke brukte hånden, men det valgte jeg jo selv. hun trenger som sagt ikke være me i gym. jeg dusjet med en plastikkpose rundt armen hadde først en brødpose å så en stor pose som jeg knøt på toppen, gikk veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå