Gå til innhold

Hjelpes... Trodde virkelig ikke det var mulig,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt fysen.. Bare må ha noe i munnen.. hehe.. Spist 3 ispinner nå.. hvorfor... !?!? Jo fordi det er sjokoladedekke på det.. oboy is.. Men etter 3 is er jeg fortsatt like fysen og klarer ikke tenke noe annet en mat/godis.. hehe.. Noe lurt jeg kan lure denne kroppen med da?!?!?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det! Har vært sånn i flere dager nå! Eneste som står i hodet på meg er noe å spise.... Hadde jeg ikke visst bedre skulle man jammen tro jeg var gravid!! Blir sprø snart jeg!

Men nå har jeg bestemt meg, fra 1 mai, mao i morgen, skal jeg IKKE spise noe godteri i uka, kun i helgene! Er nødt til å gjøre noen tiltak her nå, for fortsetter jeg på dette viset får jeg ikke på meg bunaden på 17 mai, og DET er ikke aktuellt..... :-)

Oh viljestyrke kom til meg! ;-)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Har kjøpt vaniljekesam i dag jeg... skal prøve det med frukt neste gang. Men om det funker... he he, tvilsomt. Nå knasker jeg gulrot og drikke munkholm, så får vi se hvor lenge det varer. Så skal jeg finne fram strikketøy, for da er hendene opptatt i alle fall;)

Skrevet

Har oppdaget at stort sett npr jeg er skikkelig fysen er jeg EGENTLIG sulten, ta deg no mat...

Skrevet

Spiste jo altfor mye fiskeboller i hvit saus for 2 timer siden.. hehe.. =)

Merkelig for jeg pleier vanligvis ikke og fyse.., eier vanligvis ikke matlyst og må omtrent minnes på og spise.. hehe.. =)

henter meg en ny iskrem jeg.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...