Fru Hyggestund Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 lillegutt er veldig glad i puppen, men jeg tror jeg må begynne å begrense tilgangen hans til puppen litt. det fortrenger fast føde, og dessuten skal han jo i barnehage om 4 mnd. hvor mange amminger har dere ved 10 mnd alder? enn ved 12-14 mnd alder, eller etter at de har startet i barnehage?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jenta mi er 10 mnd, og jeg ammer henne ca. 3 ganger daglig. Og fortsatt om natta....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Min er ennå ikke blitt 10 mnd, men er nå 8,5 mnd. Ammer vel ca 3 av og til 4 ganger, men planlegger å få det ned til maks 2 ganger pr. dag (morgen og kveld) innen hun blir 10 mnd.
MathildeC Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ammer 3-4 ganger om dagen, men det er veldig kort stund på puppen altså, noen ganger lurer jeg på om det kom noe ut i det hele tatt.. hun ligger nå der og smiler og tuller mest. Og om natten som regel to ganger, rundt 01 og 04.
Én til Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Som regel 3 ganger i løpet av dagen. Med en gang hun våkner om morgenen, midt på dagen og en gang før hun legger seg for kvelden. Noen ganger dropper vi den midt på dagen, spesielt hvis vi ikke er hjemme. Merker at puppen mest er kos nå, ikke så mye mat. Men vil jo gjerne at hun skal få i seg litt melk også, så tenker å fortsette ihvertfall morgen og kveld til hun er ca ett år. Hun er akkurat 10 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå