Gå til innhold

Da dere forlovet dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da dere forlovet dere....

Fastsatte dere dato for bryllup med en gang?

Hvor lenge var dere forlovet før dere giftet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjorde vi. Satte datoen 3 år etter.

Skrevet

Nei..

Forlovet oss i 2004, fastsatte dato i 2007

Skrevet

ja, var forlovet ca et år før vi giftet oss. datoen satte vi relativt raskt, en-to mnd etter at vi forlovet oss, når lokale og kirke var ledig på samme tid!

Skrevet

Tror vi brukte omtrent ei uke på å fastsette datoen, vi kommer til å være forlovet i ett år og åtte mnd.

Skrevet

Vi ble forlovet i februar 2006, fikk baby i 2007, satte derretter datoen og gifter oss i 2008.

Skrevet

forlovet julaften 2005.blir gift august 2008.var planen at vi skulle gifte oss i 2007.men fikk en liten gutt til det åre.bestemte oss for og utsette.

Skrevet

Han fridde lille julaften 06 og gifter oss i mai 08. Datoen ble egentlig satt med en gang.

Skrevet

ja han fridde på cruse til newcastle 14 feb 07, å da bestemmte vi oss noen dager senere at bryluppet skulle være aug 09:):)

syns d er litt lenge nå jeg da hehe.....

Skrevet

Nope... vi ble bare enige om at vi skal gifte oss men ikke heilt når... Vi har vært forlova i 3,5 år nå. Satte dato i vinter. Gifter oss 30. sept.

Skrevet

Vi forlovet oss på september i 2001 og fant ut dato for bryllupet på februar i år. Skal gifte oss 11.juli i år. :)

Skrevet

Nei, vi forlovet oss i 2003, og fant datoen i mars 2007 :) Vi har da vært forlovet i fem år, ganske bra nøyaktig når vi gifter oss. Vi gifter oss 16 august, forlovet oss den 25 august :)

Skrevet

Vi forlovet oss 14. september 07, og satte en ramme innen 2010. Dette fordi at ringen min er en arvering fra hans besteforeldre, og de var også forlovet i 3 år, og i 2010 vil ringen fylle 50 år.

Nå har vi imidlertid bestemt oss for å gifte oss forsommeren 09, av praktiske årsaker. Vi får et barn i juli i år, jog ønsker ca 2 års mellomrom mellom barna, og jeg vil ikke gifte meg som gravid.

Skrevet

Forlovet oss 31. mars-07 og bestemte samme dag at bryllup skulle stå 8. sept samme år :-)

Og sånn ble det :-)

Skrevet

Jeg tok opp tema "gifting" i januar i år, og spurte om han ikke var klar snart.. Det var han, og vi gifter oss 31. mai (i år!!). Tar på ringer i kirka, men kanskje vi har vært forlova siden januar likevel?!

Har vært sammen siden september 2006, så her skjer ting fort ;-)

Skrevet

Han fridde midten av mars, vi gifter oss 16. august. Har vært sammen i 9 år, så når han først fikk fingen ut ville jeg ikke vente med bryllupet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...