Smånetta 14.mai Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har drukket en til to kopper bringebærbladte i en uke nå. (Rekker liksom ikke flere om dagen.) Jeg er helt satt ut av effekten. Har masse kynnere fra før og får flere. Blir helt svimmel av hvor sterke de er rett etterpå. De blir jo vonde. Ingen tvil om at det er modning på gang. (Skulle bare mangle, da, men 14 dager til termin.) Glad jeg ikke kjøpte kapsler til en formue. Hadde gått rett i bakken, jeg.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Har begynt å drikke den jeg og, men merker ingenting. Har nesten ikke kynnere heller. Hadde det mye en periode, men det var i perioder med stress eller at jeg hadde tung sekk osv. Nå som jeg slapper av er det lite. Håper jeg modnes allikevel, har termin 13. mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå