Gå til innhold

Dere som ammer,se hit,vær så snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei snuppe på 7 uker. hatt en del trøbbel med amming siden fødsel,og brukt skjold frem til nå...det har gått fint,men melkeprod har sunket og jeg ønsket å prøve uten. så søndag hoppet jeg i det og tok ikke på skjold. dette gikk knall bra,hun sugde på begge brystene. jeg var drit glaaad!!

meeeeeen idag bare knoter hun,spes når jeg legger henne til den puppen med mest melk. hun suger max 3 min før hun blir veldig sint og skriker intenst. kommer masse mat,så er ikke det som er probl. roer henne og prøvr igjen,men uten hell. men andre puppen tar hun fin-fint. jeg blir fortvilet og feller noen tårer da......hva kan jeg gjøre for å endre dette? har prøvd tvilling-stilling ujten hell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig utdrivningen på den puppen hu hyler på, er for kraftig for henne, og at spruten blir litt for "hard" inn i munnen hennes. Et tips mot dette er å pumpe/håndmelke bort den værste sprengen, slik at trykket ikke er så kraftig når hu skal ha mat fra den puppen.

- det skal også sies at mange babyer har "favoritt-pupp"

*Lykke til*

Skrevet

Enig med hun over meg:) Mini har venstre pupp som favoritt og nå som han er 8mnd produserer høyre nestn ingenting fordi han foretrekker venstre

Lykke til:)

Skrevet

ja kanskje det er det??? for melken spruter rett og slett.....takk:) skal håndmelke nå før neste måltid....

Skrevet

Hei!

Jenta mi kunne reagere på samme måte. Jeg tror det var fordi hun var sulten og ivrig samtidig som melka sprutet! Da ble hun stresset, og klarte ikke helt svelge unna virket det som. Jeg tror jeg ville begynt med puppen med minst i, eller evt pumpet/melket ut litt av den andre først, før du gir henne. En annen ting som hjalp når hun ble litt stresset, var om jeg ammet henne i senga liggende.

Håper dette var til noe hjelp? Amming er fantastisk, så jeg håper det går bra for dere. :)

Skrevet

Hehe, så ikke de andre innleggene før nå.. Ikke meningen å si det samme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...