Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 rundt 10-14 gr å sol... å skalut å trille.... hva har dere på babyen når de ligger i vogna.. får høre at min har på lite klær--- body. bukse å bomullsjakke.... ligger på skinn... å har dyne å pyntepledd oppå.... da er han varm! andre har jo på longs, body ,genser å bukse... å ligger i dyne å skinn?? prøvde dette å kjøpte longs.. men stakkar.... sur baby me røde prikker på magen...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Så lenge han ikke er kald, så gjør du vel det riktige. Min har det samme som din. Aldri kald, aldri svett, god og varm. Han er også veldig varmblodig av seg da.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Nå vet jeg ikke hvor gammel gutten din er da, men lillemor er iallfall 10 mnd og er ganske varmblodig av seg. Idag var det ca 17 grader ute, og hun hadde på seg body, bukse, genser og jakke i bomull, strikkebukse, ullsokker og utetøfler. + en lue. Hadde bare teppe over seg når hun sov.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 er bare 2 mnd... jo.. gjør sikkert det riktige... blir veldig fort tett å varmt i vogna også..
Mammapudding Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Da vi trillet i går var det sol og 12 grader, da hadde Leah på seg bukse, sokker, tøffler, langermet body og en tynn strikkejakke, på hodet en caps for hun ble så svett av den tynne lua, i vogna sitter hun på et fleecepledd og har et over seg..8,5 mnd.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Nå i det siste har junior kun hatt på seg body og strømpebukse inne, har kledd på han en tynn todelt overtrekksdress og lue når vi skal ut. I vogna ligger det en fleecepose som han stort sett sparker nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå