petite fleur Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vi var så "lure" og fikk et gratis badekar via finn.no, men så er festene borte. Altså, de som man fester skjørtet/ fronten til selve karet med. I dag kjøpte jeg noen kjempefine vannavstøtende duker til hagebordet, men så kom jeg på at jeg kanskje kunne klippe opp den ene og henge den langsmed karkanten? Feste en sånn spiral og henge helt rundt, bare for å skjule de stygge badekarføttene. Er dette en god idè, eller kommer det til å se helt pling ut? Noen synspunkter eller bedre ideèr? ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Tja, litt i tvil om det blir fint. Ville heller forsøkt å få tak i fester i en rørleggerbutikk eller mekket til fester selv - sikkert ikke så vanskelig. Er forøvrig arkitekt.
petite fleur Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Har prøvd å få tak i fester, men det gikk dårlig....kanskje lage noen fester selv ja. Eventuelt sveise dritten sammen ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Du kan få tak i plexiglass som er kutta i den størrelsen du trenger, og få et bilde du liker trykt på det Inmari kult, men koster mer enn bare skjorta...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Eller følge med på Finn, sikkert flere tilsvarende badekar, og bare ta festene! :-) Hvis det er for eksempel et kar fra Ifø eller Porsgrun kan du sikkert få tak i festene. Hvis du bor i Oslo er det er rørleggerbutikk nede i Skippergata, Tjersland som har bra utvalg samt deler - www.tjersland.no
petite fleur Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2008 Åååååå, det hørtes fint ut! Vil ha! Men det er en grunn til at vi har skaffa oss badekar på "gis bort" på Finn, liksom....;-) (Hvorfor ikke gi bort et badekar med alle delene intakte da....mumle mumle....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå