framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hva menes egentlig med det? Jeg er ca ei uke etter el og har registrert at jeg er veldig varm i ansiktet og litt rødere i huden enn normalt... nesten litt sånn febervarm liksom. Tenkte ikke så mye over det før jeg leste at gravide kan merke en ekstra glød i huden i begynnelsen av svangerskapet. Noen som har opplevd dette? Er i tillegg unormalt oppblåst i magen... kan det skyldes tregere fordøyelse? Er det mulig å merke allerede i tredje/fjerde uke?
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2008 *dytt* ...fordi jeg lurer så fælt!
Kristine :-) Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg merker det samme. Tror ikke jeg er gravid, men lurer jo litt....
Gjest Tale30 Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Hei Jeg har i alle fall opplevd at jeg er varm i huden.. til tider kjennes den litt sviende ut, hvis jeg har det veldig vamt inne. Jeg er da 5+5 i dag. Denne gløden skal jo visstnok kunne sees med det blotte øye, men det kan jeg ikke si at jeg har lagt merke til. Noe som er veldig spesielt er at jeg var på besøk hos en dement dame som jeg er besøksvenn til en uke før jeg testet positivt. Hun bruker gjerne å henge seg opp i et par setninger som hun sier om og om ogjen. Denne dagen var det at hun syns jeg hadde en slik fantastisk glød i ansiktet.. så kanskje det stemmer Når det gjelder oppblåsthet så er i alle fall jeg det. I dagene før jeg testet positivt så hadde jeg oppblåst mage, og mensmurringer. Dette har jeg altså hatt helt siden 3.uke. Jeg testet positivt hos lege i 4.uke, noen dager før IKM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå