Gå til innhold

Avvenning av flaske. Ønsker gode råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en snart toåring som fortsatt får litt melk på flaske når han legger seg. Dette er jo noe man absolutt ikke skal gjøre, og jeg tør nesten ikke si det til noen. Er det flere som er i samme situasjon? Eventuelt noen som har vært igjennom flaskeavvenning som kan komme med noen gode råd og tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh....I Sign in!!!!!!!! Hehe...Godt det er flere. :) Mi ner 2år i juni. *sukk*.

Vet ikke, men tror kansje det "bare" er å være knallhard. Aner ikke, men dytter gjerne og vil ha råd jeg også!

Skrevet

Behold flaska, bare fyll vann på istede. Funka for oss. Tok noen dager da, men sånn har det vært med alt. Da har han hvertfall noe kjent, selv om det ikke er melk.

Skrevet

Så lenge dere pusser tenner ETTER at han har fått flaske er da ikke dette verdens undergang. Har en snuppe som er 2 år selv vi, og hun får fortsatt en liten flaske varmet melk som "kos på fanget" før vi tar kveldsstellet inkludert tannpuss og fluortablett ETTER melken, før soving. Ser ikke noe galt i det egentlig?

Skrevet

Neida, da er det ikken oe problem. MEN min kjære gutt skal haden når han legger seg. Liksom sovne med melk..

Men to gode råd her egentlig. Enten prøve å gjøre det før tannpuss og seom det går bra. Eller putte på vann...

Skrevet

Åja! Hehe.. det skjønte jeg ikke at det var snakk om ;o) Da ville jeg vel oppsummert slik du har gjort ja: Enten legge flaskekosen til FØR tannpuss, eller ha vann på flasken han får i sengen. Vi gir KUN vann etter legging, dersom snuppa er tørst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...