malle mamma Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei hei Vi prøver å bli gravid, men kommer liksom ikke igang. Har en datter på 3,5 år. Tok ut hormonspiral 21 jan. og fikk TR for første gang etter det for ca 6 uker siden.. og har den enda. Er så utrolig frustrerende. Er det noen av dere som er gravide som har hatt det slik før dere ble gravide. Eg hadde blitt kjempe glad om noen hadde noen tips eller råd om hva eg kan gjøre.Lurer bare på om dette er normalt, eller er det bare meg? Fikk time til GU igjen i morgen så eg får håpe han kan hjelpe meg. Gratulerer så masse alle sammen med de små spirene deres
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 kan desverre ikke hjelpe deg. gikk rimelig knirkefritt når jeg fjernet spiralen. blødde som en idiot når den ble satt inn, men fikk bare en liten TR når jeg tok den ut, den kom ca etter 10 dager, og varte i 5. håper det ordner seg snart for deg, er vel bare hormonene som tar litt tid før de er i gjenge igjen. men 6 uker er rimelig frustrerende lenge å blø da. fint du har fått time til GU.
malle mamma Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Takkk for litt oppmuntring:) Var jo til GU i dag. Det viste seg at eg hadde alt for tykk slimhinne, det var det som gjorde at eg bare blør og blør. Og det er nok hormonene som er helt ute.. Så no fikk eg en tablettkur, Provera, eg skal ta i 10 dager, i tre sykluser så dette kan ta sin tid. Men han trøstet meg og sa at det godt kunne hende eg ble gravid snart likevel. Håper det. Er så klar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå