petite fleur Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vi var så "lure" og fikk et gratis badekar via finn.no, men så er festene borte. Altså, de som man fester skjørtet/ fronten til selve karet med. I dag kjøpte jeg noen kjempefine vannavstøtende duker til hagebordet, men så kom jeg på at jeg kanskje kunne klippe opp den ene og henge den langsmed karkanten? Feste en sånn spiral og henge helt rundt, bare for å skjule de stygge badekarføttene. Er dette en god idè, eller kommer det til å se helt pling ut? Noen synspunkter eller bedre ideèr? ;-)
petite fleur Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2008 Noen interiørflinkuser der ute?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Personlig så ville jeg heller forsøkt å få tak i nye fester til badekaret eller murt inn hele karet. Stoff rundt klarer jeg ikke å se at kan bli pent :-s har sett det på noen salgsannonser på finn og det har virkelig ikke sett bra ut (i mine øyne). Men nå er jeg en av de som synes dusjforheng er gøøørstygt også da hehe
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg vet ikke, men takk for den gode ideen! Har lenge lurt på hvordan jeg skulle ordne det! Vet ikke om det ser pling ut, det vet man vel ikke før man har prøvd. Kan bli stilig og!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Helt enig med Mami.. Jeg ville heller gjort sånn badekaret blir litt innebygd av fliser e.l. Eller prøvd å få tak i nye fester..
petite fleur Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2008 Vi har prøvd å få tak i nye fester, men badekaret er visst såpass gammelt at det var vanskelig. Vi skal mure det inn med fliser etterhvert, men har ikke penger til det ennå ;-/ Men at du hadde sett det på Finn var faktisk oppmuntrende for meg, for da vet jeg at det går an ;-) He he...Takk for oppmuntringen, Silje og jenta, ja det kan hende det blir fint! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå