emlyn Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 FLASKEBREVET - oppdatering. Vi har fått utrolig mye respons på det flaskebrevet, både her og på andre forum. Helt overveldende, og mye mer enn forventet. Har fått en del kommentarer som vi må sette oss ned å se på også. Mai måned er travel. Derfor legger vi brevet ut på underskrift.no i en måned, så håper vi det kommer noen underskrifter der også. Vi tar tak i det igjen i begynnelsen av juni. Tusen takk til alle som støtter opp om dette viktige temaet.
Labambie Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Takk for oppdatering! Fint om du kan si ifra om du får beskjed om videre fremgang!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå