Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

FLASKEBREVET - oppdatering.

 

Vi har fått utrolig mye respons på det flaskebrevet, både her og på andre forum. Helt overveldende, og mye mer enn forventet.

Har fått en del kommentarer som vi må sette oss ned å se på også.

 

Mai måned er travel. Derfor legger vi brevet ut på underskrift.no i en måned, så håper vi det kommer noen underskrifter der også.

Vi tar tak i det igjen i begynnelsen av juni.

 

Tusen takk til alle som støtter opp om dette viktige temaet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppdatering! Fint om du kan si ifra om du får beskjed om videre fremgang!?

 

Skrevet

Skal sørge for å oppdatere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...