Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13226156&sid=xz7cba51jAC549699&WT.svl=Link Med ca 800 000 kr i utbygging, total oppussing og innredning av kjeller ? Det ligger i det området vi kunne tenke oss å bo - men det er jo ingen hus/rekkehus/tomannsboliger til under 3,600 000 her jo. Og det er litt i overkant.
wirre;o) Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg er ville gitt mye for utsikten! Og jeg er glad i naturtomt. Kan, for meg, se ut som om badet er veldig lite. Kan dere ta av ett av soverommene for å utvide det og event lage ett nytt soverom i kjeller? Event nytt bad i kjeller. Ellers så tenker jeg at jeg ville sjekket opp hvor mye trafikk som går der, da du har veien på tre sider av huset. Går det mye tungtrafikk der? Og du? Pliiiis! Behold den originale kjøkkeninnredningen!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hehe, hvorfor kjøkkeninnredningen ? Det var sånn i det huset vi har nå også - Norema kjøkken fra 70 tallet - og det var malt rosa. Vi har ikke det nå lenger for å si det sånn....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg hadde aldri aldri i min villeste fantasi vurdert engang og kjøpe noe sånt her hvor jeg bor.. Rett og slett pga prisen.. Men det kan nok virke som det er noe høyere priser der hvor dere kikker ja.. Og jeg hadde vel da måtte pusset opp hele huset fra topp til tå.. Både innvendig og utvendig..
jentebanden Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Herremin, jeg merker jeg er glad jeg bor her jeg bor. Galskap i min verden, men den er nok litt annerledes enn der...
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hvor bor du da ? Dette er ca 15 minutters kjøretur fra Bergen - og ligger fint til med utsikt over innseilingen til og fra Bergen bla.a Om vi ikke hadde hatt ungene hadde vi kjøpt det på flekken, men det er jo utrolig mye jobb da - så jeg er usikker på om det er forenelig med å være tobarnsforeldre. Det huset vi har når har vi også pusset opp helt, flyttet vegger, byttet om på rom, bygd på en etasje bla.a Vi er utrolig fornøyde med det - men som sagt. Det er den skolen da...
ifie Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Helt nydelig for en storebror og en lillebror å vokse opp der da! Med litt "pynt" på innsiden vil det nok bli riktig så koselig
mamman til to gutter Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Hvis jeg måtte vurdere noe sånn som det, ville jeg heller vurdert et annet område. Synes det var veldig lite med alle de rommene på 80kvm som det sto primærrommene var på, selvom dere kan innrede kjelleren er jo fortsatt rommene som er er små. I tillegg må nok alt pusses opp. Vet ikke om dere har vært på visning, men hvis dere kun har sett bildene, så husk at de fleste fotografene bruker vidvinkel som gjør at rommene ser større ut enn de er.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13274041&sid=xz1cabFYJFB635827&WT.svl=Link Et lite eksempel på hva man kan få for den prisen hvor jeg bor.. =) Da bor man også sentralt med gåavstander...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Ja men ligg unna oppussingsobjektene mine!!!!!!!!!!!!!! Har sittet å sett på det+ en del andre, og drømmer om å kjøpe det og få det slik som jeg ser for meg=D
Gjest Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Hehe, forskjell det ja. Nesten misunnelig....Bergen er en dyr by å bo i.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 :-) Vi får slåss om det da. Meeeen tror det blir litt for ambisiøst for oss med så mye oppussing nå. Da måtte sambo fått en turnusjobb ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå