Gå til innhold

Hva tror dere om dette huset ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ville gitt mye for utsikten!

Og jeg er glad i naturtomt.

Kan, for meg, se ut som om badet er veldig lite. Kan dere ta av ett av soverommene for å utvide det og event lage ett nytt soverom i kjeller? Event nytt bad i kjeller.

Ellers så tenker jeg at jeg ville sjekket opp hvor mye trafikk som går der, da du har veien på tre sider av huset. Går det mye tungtrafikk der?

Og du? Pliiiis! Behold den originale kjøkkeninnredningen!

Skrevet

Hehe, hvorfor kjøkkeninnredningen ?

Det var sånn i det huset vi har nå også - Norema kjøkken fra 70 tallet - og det var malt rosa.

Vi har ikke det nå lenger for å si det sånn....

Skrevet

Jeg hadde aldri aldri i min villeste fantasi vurdert engang og kjøpe noe sånt her hvor jeg bor.. Rett og slett pga prisen.. Men det kan nok virke som det er noe høyere priser der hvor dere kikker ja..

Og jeg hadde vel da måtte pusset opp hele huset fra topp til tå.. Både innvendig og utvendig..

Skrevet

Herremin, jeg merker jeg er glad jeg bor her jeg bor. Galskap i min verden, men den er nok litt annerledes enn der...

Skrevet

Hvor bor du da ?

Dette er ca 15 minutters kjøretur fra Bergen - og ligger fint til med utsikt over innseilingen til og fra Bergen bla.a

Om vi ikke hadde hatt ungene hadde vi kjøpt det på flekken, men det er jo utrolig mye jobb da - så jeg er usikker på om det er forenelig med å være tobarnsforeldre.

Det huset vi har når har vi også pusset opp helt, flyttet vegger, byttet om på rom, bygd på en etasje bla.a

Vi er utrolig fornøyde med det - men som sagt. Det er den skolen da...

Skrevet

Helt nydelig for en storebror og en lillebror å vokse opp der da! :)

Med litt "pynt" på innsiden vil det nok bli riktig så koselig :)

Skrevet

Hvis jeg måtte vurdere noe sånn som det, ville jeg heller vurdert et annet område. Synes det var veldig lite med alle de rommene på 80kvm som det sto primærrommene var på, selvom dere kan innrede kjelleren er jo fortsatt rommene som er er små. I tillegg må nok alt pusses opp. Vet ikke om dere har vært på visning, men hvis dere kun har sett bildene, så husk at de fleste fotografene bruker vidvinkel som gjør at rommene ser større ut enn de er.

Skrevet

Ja men ligg unna oppussingsobjektene mine!!!!!!!!!!!!!!

Har sittet å sett på det+ en del andre, og drømmer om å kjøpe det og få det slik som jeg ser for meg=D

Skrevet

Hehe, forskjell det ja. Nesten misunnelig....Bergen er en dyr by å bo i.

Skrevet

:-) Vi får slåss om det da.

Meeeen tror det blir litt for ambisiøst for oss med så mye oppussing nå. Da måtte sambo fått en turnusjobb ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...