pia_1 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg har en Upo vaskemaskin med tørketrommel og når jeg skal tørke babytøyet så lukter det fy av det. Noen som har erfart dette eller har noen tips til hva hvordan jeg får vekk lukta?? Bruker tøymykner... På forhånd takk )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 vi har en kombi AEG, bruker ikke tøymykner på babyen sine klær... har aldri kjent noe lukt.. det kan jo være du kan bruke et tørkeprogram som som ikke tørker fullt så mye... og ev henge opp klærne for sistetørking om du skjønner.... ellers så pleier tøymykner å hjelpe.... skifte den?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg tror vi har samme maskin, men har aldri merket dårlig lukt etter å ha tørket noe. Men så tørker jeg ikke babytøy heller da, bare håndklær og sengetøy.
petite fleur Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Vi har Ariston vaskemaskin med tørketrommel, tøyet lukter py etter tromling her også. Har slutta å bruke den, visste ikke råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå