Me & Ne Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Når sluttet deres å sove i bag for de som gjorde det? Og hva gjør dere for at dyna ikke skal havne over hodet til mini i senga? Nå som hun ligger i bagen klemmer jeg dyneenden fast mellom sprinklene og bagen . (Bagen står oppi senga ! ) Hvis ikke havner hun bare under den,drar den over hodet. hvordan løse dette? knytte den fast i sprinklene i enden?
Hildeks Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 på reflex har de sånne dyneklyper=) som du fester i dyna og i sprinklene på senga, funker de!=)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ser ikke problemet jeg.. mulig jeg er for trøtt? Men siden du allerede fester dyna mellom sprinklene og madrassen i senga, hvorfor ikke bare fortsette med det når babyen ligger der? Og så kan du rulle sammen et teppe eller noe og ha i fotenden slik at hun ikke kravler seg nedover dit og under dyna... Eller begynne å bruke nattpose
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 de klypene er supre. har de på babyshop også
Labambie Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Har kjøpt disse: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=4_27&products_id=5100 foreløpig ikke fått prøvd dem,men virker genialt!
Little P & D Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Dyna til tuppa er akkurat så brei at jeg såvidt får klemt den nedi på sidene av madrassen. Tuppa mi sov i bagen til hun var nesten 4 mndr. Ellers så har hun hendene over dyna, hvis jeg legger dem under dyna drar hun bestandig dyna over hodet.
Bærta å babyn Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 øh.. hvorfor ikke bruke vanlige klesklyper??
Me & Ne Skrevet 30. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2008 Fester den mellom bagen og sprinklene. Men var jo ikke så dumt å dytte den mellom madrassen og sprinklene heller da ,ikke tenkt på :-p
Me & Ne Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 Hvordan da? sprinklene er vel for tjukke til det ?
Bærta å babyn Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 trekk litt av dynetrekket gjennom sprinklene, så det er tøy på hver side av en "stolpe" så fester du klesklypa på dynetrekket.
Minnie Mom Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Vi hadde samee problemet med gutten vår, sånne dyneklyper fungerte fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå