Gå til innhold

Hei


cacy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange babyer venter helt til slutten før de snur seg riktig vei, det er jo også noen som ikke snur seg i det hele tatt. Jeg er i uke 31, var på kontroll hos jordmor i går, og vesla mi lå med hodet ned da. Men jordmor sa at hun fint kunne finne på å turne rundt inni der og snu seg feil vei igjen. Men mest sannsynlig vil hun da snu seg tilbake innen fødsel.... Aldri godt å si med disse småtrolla inni magen. Har sånn greie på profilen min i et annet forum hvor det står: Mange fostre legger seg med hodet ned: 8. mai 2008 (dette gjelder jo da meg, som er 31 uker på vei og som har termin i begynnelsen av juli, men vesla mi har lagt seg med hodet ned alt) Sikkert veldig forskjellig fra kvinne til kvinne og foster til foster det der.... ingenting å bekymre seg for ennå i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Babyen min har visstnok god plass der inne, for det virker som hun/han svømmer rundt over hele! Jeg er i uke 29, og babyen har definitivt ikke snudd seg riktig veg ennå! Jeg har termin 1 august, og på terminoversikten at mange fostre legger seg med hodet ned 3 juni, altså min uke 32. Tror dette er veldig individuelt som alt annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...