Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 28 og jenta mi har ikke snudd seg riktig vei enda,når skal de gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange babyer venter helt til slutten før de snur seg riktig vei, det er jo også noen som ikke snur seg i det hele tatt. Jeg er i uke 31, var på kontroll hos jordmor i går, og vesla mi lå med hodet ned da. Men jordmor sa at hun fint kunne finne på å turne rundt inni der og snu seg feil vei igjen. Men mest sannsynlig vil hun da snu seg tilbake innen fødsel.... Aldri godt å si med disse småtrolla inni magen. Har sånn greie på profilen min i et annet forum hvor det står: Mange fostre legger seg med hodet ned: 8. mai 2008 (dette gjelder jo da meg, som er 31 uker på vei og som har termin i begynnelsen av juli, men vesla mi har lagt seg med hodet ned alt) Sikkert veldig forskjellig fra kvinne til kvinne og foster til foster det der.... ingenting å bekymre seg for ennå i hvertfall...

• 2 uker senere...
Skrevet

Babyen min har visstnok god plass der inne, for det virker som hun/han svømmer rundt over hele! Jeg er i uke 29, og babyen har definitivt ikke snudd seg riktig veg ennå! Jeg har termin 1 august, og på terminoversikten at mange fostre legger seg med hodet ned 3 juni, altså min uke 32. Tror dette er veldig individuelt som alt annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...