Gå til innhold

I disse klesdebatt-tider - hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og gikk tur med jenta i dag. Ca 16 grader i lufta, overskyet og litt vind, da jeg plutselig møtte en bestefar (?) med tre barn i to-årsalderen som alle løp kliss nakne og barbente rundt i gresset. Trodde nesten ikke mine egne øyne.

Vanligvis engasjerer jeg meg ikke så mye i hva andre kler på barna sine, men akkurat det synes jeg var drøyt!

Turte selvfølgelig ikke si noe :/ Hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke blandet meg borti det nei, men ville ikke latt mine barn løpe nakne på gresset i denne vårlufta.

Skrevet

NEI, jeg hadde ikke sagt noe. Jeg hadde nok bare tenkt at, han får det nok veldig festlig når han sitter der med 3 syke unger.

Skrevet

ja, herregud..

selv om det er deilig varme i lufta, gjelder ikke det på bakken ennå... det kan være flere grader kjøligere enn i lufta, i tillegg er ikke bakken varmet opp nok ennå til å løpe i barfot.

men igjen... det sies at de som f.eks bader hver dag, også om vinteren aldri eller sjelden blir syke.... spørs om det gjelder for småbarn da...

nei, jeg er nok som mange av oss... har for mye klær på... e litt vanskelig det der.... men blitt flinkere nå når hun nærmer seg året:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...