Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg skjønner at de er spente, ikke lenge siden jeg var der selv... Men ÆRLIG TALT!! Hva er vitsen med å teste 5 dager før ikm, for så å bli helt nedtrykt for en negativ test, ta en ny dagen etter og dagen etter og dagen etter... Kollektiv leting etter symptomer nesten før el, og kollektiv testing hver dag etter det. Det er ikke rart de blir stressa. Det er ikke rart de blir deppa. Og det er ikke rart det tar lang tid for mange. Jeg skjønner de som har prøvd lenge, men å bli besatt og gå i kjelleren etter en negativ test i 1. pp - sorry altså... men det er litt... ehm.... desperat!!!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Dette burde vel være ditt minste problem. Det plager iallefall ikke meg nevneverdig at noen jenter tester seg 5 dager før IKM...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg er helt enig! makan til hypokondere, og makan til symptom leting ja.. herregud, hvorfor ikke bare vente å se om man får mensen, og teste seg hvis den ikke kommer liksom..¨Jeez, er lei av å lese om "er dette et symptom, er dette et symptom?????"
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det irriterer meg at folk sitter å tester 5 dager før mens. ALLE VET at det ikke slår ut på testen så tidlig, likevel tar de en?! Det er så unødvendig! Helt bortkasta. Og jeg hater folk som sløser med ressurser
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hvorfor ikke? LETT at du er en av teste-fantomene selv..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg testa positivt 4 dager før IKM, så synes ikke de er så hysteriske... (Selv tok jeg kun den ene testen)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Dersom du er så heldig å være gravid, og irriterer deg over testerne på bligravid.. Hvorfor i all verden gidde å gå inn på det forumet?? Det er vel ikke så mye informasjon der som du trenger?? Nei, jeg er ikke gravid, men nei tester ikke 5 dager før IKM heller.. Men om noen velger å gjøre det, må de vel få lov til det?? Er jo helt valgfritt å lese og å svare på innleggene?? Noen ganger lurer jeg heller på hva det er med de som leiter etter noe å irritere seg over!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Jeg er bare innmari glad for at jeg ikke er en av dem....må være slitsomt å være så opphengt i sin egen fruktbarhet! Virker som om de forventer å bli gravid fem minutter etter at de hiver pillebrettet, mens et gjennomsnittlig oppegående menneske vet at det tar som regel noen måneder før det klaffer. Og som vi alle vet, stress reduserer fruktbarheten. Når de går rundt og leter etter symptomer og er så følsom for enhver kroppslig endring, sier det seg selv at det bare forlenger hele prøvingen! Nei, ro ned og slutt med den desperate testinga.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 til HI: makan til tett i huet, få deg et liv!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Enig med HI,det er så krampe at jeg blir kvalm.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Hihi - men hvis dere irriterer dere over at jeg irriterer meg over det? Hvorfor gidder dere da å gå inn å svare på dette innlegget? Trenger ikke lese/svare på alle innlegg vettu:) Og nei, jeg er ikke inne på Bli Gravid. Men det spørres om det OVERALT! På 1. trimester, 2.trimester, 3.trimester, skravle, 1.gangs - OVERALT! Og det virker som de mest desperate er de som er i 1. eller 2. pp... Slapp av!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Heeeeeeeeeelt enig med HI, denne testing er bare helt sinnyk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå