Gå til innhold

Blødning/spotting i forbindelse med el.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har el i disse dager og i dag har jeg spottet litt. Litt usikker på akkurat når el er, derfor lurer jeg på når blødningen kommer i forhold til el (før eller etter)? Har aldri spottet slik før, men begynte med det etter en sa i høst...

Noen her med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte har en liten blødning/spotting i forbindelse med EL. Jeg har lest at hvis man spotter i forbindelse med EL, så kan det være det tidspunktet man er aller mest fruktar.

Så det er bare å hoppe til køys!! ;-)

Skrevet

Jeg hadde litt blod samme dag som el-slimet kom, men trodde ikke jeg hadde el før to dager seinere (ut fra el-kalkulator på babyderden)... men nå i dag ser jeg at mange skriver at el kommer etter at el-slimet har tørket ut. Dette får jeg ikke helt til å stemme, for jeg har slim ennå; en uke etter antatt el og en uke før antatt ikm. Noen som vet noe om slimet varer ekstra lenge hvis man er blitt gravid? (Leter selvfølgelig etter symptomer, hehe)

Skrevet

Hehe, akicha, mannen jobber til i morgen så blir ikke noe sengekos her i kveld gitt!:P Men ha heldigvis gjort en god innsats på forhånd da...:)

Skrevet

fremtidsdrømmer; Vet ikke om el-slimet varer lenger dersom man blir gravid, men mange får økt utflod ved graviditet!:) Håper det er et tidlig tegn for deg...:) Lykke til!

Skrevet

Oooo, håper virkelig det jeg også! Er jo bare i 1pp og har innstilt meg på at det tar tid... men det passer så perfekt NÅ, haha :o) Du da? Masse lykkeønksninger til deg også!

Skrevet

Hehe, alltid moro når det klaffer raskt!:) Jeg SKAL også bli gravid denne pp, det er bestemt!:P Har vært prøvere siden august, blir ganske lett gravid (1.pp og 3.pp), men har mistet to ganger. Men de sier jo at alle gode ting er tre, så vi har troa på at en eventuell ny spire skal klamre seg fast..;)

Skrevet

Oi, så leit å høre at du har mistet to på så kort tid. Men jeg skal krysse alt jeg eier og har for at den sitter for deg nå. Når har du ikm? Ikke lett å holde styr på alt her ;o)

Skrevet

Det er vel slik som skjer. Har ikke mistet motet helt enda..:)

Jeg har ikm rundt 16.mai, men tester nok noen dager før. Er håpløs når det gjelder å teste, er altfor fristende!:) Når har du ikm?

Skrevet

Keep up the spirit! :o) Jeg har ikm ca. 10.mai... bare ei drøy uke til, men jeg vil egentlig vente med å teste til uka etter. Typisk at tr kommer bare en dag eller to for seint pga psyken, hehe. Lykke til i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...