lilllespire Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 har IKM på lørdag... Nå i kveld testet jeg og fikk en svaaaak strek... Den er veldig svak, men sammenligner den med en som er negativ og da ser jeg tydelig streken der. Men den er såpass svak at jeg må konsentrere meg for å se den... Er sterkest øverst, og enormt svak nederst.... Hva sier dere gravide jenter??? Har to barnn fra før, men her ser du hvor fort man glemmer....
L&J Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 fikk også svaaak strek dagen før ikm. Tok en ny test to dager etterpå (cb digital test) og den var positiv:) Så det er håp! Nå er det 60 dager igjen til termin:) Lykke til!!!
Musseknapp Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Testet 6 dager før ikm, og fikk - som deg - en såvidt synlig strek. Testet igjen på morgenen samme dag som ikm og brukte da digital test. Ordet "gravid" lyste mot meg :-) Syns det virker som en evighet siden, men jeg er bare 9+3, så jeg har leeeenge igjen! Krysser fingrene for deg! Lykke til :-)
babysjuk82 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Har eg og fått før,uten og vær gravid. Men håp du er d da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå