Gå til innhold

Aldri mer student?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært lite på nettet i det siste, og grunnen er at jeg er student og har skrevet oppgave, i tillegg til vanlig jobb. All tid foran pc'en om kvelden har gått med til seriøs skriving...

Men nå er oppgaven levert og godkjent, og jeg er klar for eksamen i slutten av mai.

Jeg studerer bare for moro skyld altså, det er ikke noe "karriererelevant". Har vært litt slitsomt, men også ganske moro, så jeg tør vel ikke si at jeg aldri skal gjøre det igjen...

Vesla har det fint, hun går ikke alene ennå, men er svært aktiv med briovogna si. Dessuten har hun blitt flink til å spise og får vanlig middag sammen med oss, det syns hun er kjempspennende! Hun legger seg fint rundt 19 og sover hele natta, men syns det er morgen mellom 6 og 6.30...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden vi har hørt noe fra den kanten :-) Fint å høre at det går bra med dere og at vesla sover og spiser bra. Håper du får tid til å være her inne litt oftere etterhvert, men det skal sies at det har blitt myyyye mer stille her etter at vi ble jobbende mammaer hele gjengen. Døgnet har litt for få timer!

Skrevet

Kjekt å høre hvordan du har det. Så flink du er som studerer! Jeg har heller ikke så mye tid til å være inne på nettet. Døgnet har ikke nok timer for meg om dagen, men det blir forhåpentligvis bedre etter hvert.

Skrevet

Hei.

Hyggelig å høre fra de kanter. Skjønner godt du har hatt det travelt. Håper vi ser dere begge på leketreff snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...