Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 *pusse noen vinduer *pynte marsipankaka *generalopprydning *plante ut noen planter *huske hvor flaggene ligger *blåse opp ørti ballonger *henge opp enda en klesvask *tømme tørketrommelen *legge sammen innholdet fra tørketrommelen *legge på plass en haug med klær *skrive lapp om å huske og ta opp muffins og rundstykker fra fryseren i morgen tidlig *lage ferdig geleen *.......... sikkert masse mere, men husker ikke mer akkkurat nå..... I morgen skal vi feire 3-årsdag! Jo, en ting til! Danse en stor soldans - og jage vekk regnet! Kanskje noen kan hjelpe meg litt med det? Hadde gjort seg med ok vær, siden vi blir mange og tjue personer her i morgen...
Regnbuemor til 2 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 hi, hi... Der kjente jeg meg igjen du... Glad der er fotballkamp på tv nå, så jeg får gjort noe. Har et hav av nyvaskede klær som må brettes. Skal feire 4-års dag til lørdag. Kommer ni jenter hit. *svetter litt av tanken* Lykke til med feiringen!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Krysser det jeg har for deg Her var det 10 barn fra 1-3 år samt 14 voksne på lørdag i barnebursdag og 12 på fam.bursdag på søndag! Var ikke bra nok vær til å være ute, så det gikk hardt for seg her inne hehe.. Bra det er et år til neste gang (sambo insisterte på at dette var siste gang vi ikke leide et sted for barnebursdag. Parketten ble oppskrapa i stua og greier...!) Lykke til!! La det bli sol, sol, sol, sol :-)
piano♫ Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Å - skikkelig storfeiring da, hører jeg. Så flink du er! Skal se dere får en kjempefin dag, jeg krysser alt jeg har for sol. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå