Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 ferdig vasket og kokt... Så nå blir det spennende å prøve di til neste måltid snuppa skal ha ) Syns ikje det var innviklet å vaske eller sette sammen... så dette skal gå kjempe fint... kjøpt også reiselokk, så blir enkelt å blande ut mme... )
vipsen*en av hver* Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 jeg har chicco flasker etter nr 1.. no er de funnet frem igjen og tatt i bruk igjen.. snart 6 uker og jeg får ikke nok melk denne gangen..
Labambie Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer! Vi har hatt disse siden tuppa kom til verden. Og disse reiselokkene er et must! Virkelig! Jeg er iallfall kjempefornøyd. Har også noen Aventflasker,men de ga magevondt... Dyrt,men verdt det!
vipsen*en av hver* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 jeg er veldig fornøyd med de fra Chicco.. litt dumt at apoteket har tatt inn igjen avent for de skulle gå ut når jeg kjøpte til nr 1. og no er de kommet inn igjen. men får heldigvis tak i chicco på alianse apotektet..
Labambie Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 De har chicco på Boots apoteket! www.bootsapotek.no Har både flasker og smokker!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Takk, labambie ) Ja, håper di hjelper godt på tulla her... Men husker å lest om at di to delene skal trykkes godt på hverandre.... presser hardt, så håper det er nok... hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå