chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hvor i alle dager kan jeg få kjøpt dette? Vil liksom ha en tights som kan gå opp på magen, får litt finere mage også da=) Men finner ikke på hm, ikke i ellos, ikke på butikker osv.. Kan noen hjelpe please??? Sommer og VIL ha!!=) hehe...
* vannmamma * Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Boob har på f.ex Babyshop. Polarn O. Pyret har også. Førstnevnte er litt blankere og i mange forskjellige farger (ensfarget). PoP er mer bomull, både ensfargede og mønstrede.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Kansje lindex, di har jo mamma klær
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Takker for svar, men kommer meg ikke inn på nett på noen av dem... Og her hvor jeg bor er det ikke i overflod av slike butikker så må prøve å få fatt i på nett. Noen flere forslag?
prinsen vår skal bli storebror Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 jeg var på H&M igår, og da ble jeg så glad, for der fant jeg mammtights. Det var i dongeri. den var veldig god å ha på, og satt fint. Kansje de ikke hadde fått inn enda når du var der?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Mammahuset.no har mamma-tights. Der kan du bestille over nett også har de en fin butikk i Moss.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Takk igjen=) Mammahuset var jo dyrt da=( Har tittet på H&M men vil ha tights til under kjoler/tunikaer osv. Dongeri takler jeg ikke gå i nå=)
* vannmamma * Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jepp, og de har f.ex Boob som jeg nevnte ovenfor. :-) Veldig behagelige!!
trine ;-) Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Jeg kjøpte en (uten fot) på Lindex igår. Kun sort. 40 denier - så den er mellomtykk og fin under kjole og tunika
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 Hmmm, må vel ut å reise jeg da så jeg får kjøpt meg en slik eller to=)
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Det er kanskje litt dyrt på mammahuset, men det er veldig god kvalitet på tøyet deres. Jeg har en del tøy der fra og er veldig fornøyd. Kjøper du en tights der fra for 269 kroner, så får du det du betaler for. Må du ut å reise for å få deg tights. Så blir det enda dyrere for en billig tights ;-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2008 Joda, det er sant men jeg bruker ikke tights utenom nå i svangerskap, og vil helst ha flere farger et par tre stk vertfall. Og da blir det rimelig dyrt, men jeg får heller ta turen og kjøpe meg tights her hjemme om det ikke går ann å bestille det noen steder på nett bortsett fra på mammahuset=) Det frister liksom ikke å bestille tre stk å betale 750 kr og om tre mnd så blir de aldri brukt mer=)
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 Skjønner hva du mener. Jeg bruker heller ikke tights til vanlig, men kanskje jeg kommer til å gjøre det nå som jeg er gravid. Jeg har prøvd den på mammahuset, men venter til jeg finner noe fint å ha over. Det er jo meldt en sykt varm sommer. Så kanskje det holder med å kjøpe et stort barne basseng i hagen også ligge naken å plaske oppi der. Ler
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2008 HAHA!!!! Ja du sier noe der... nei uff, det vil nok bare fremme "hval" følelsen litt mer=) Har litt å ha over da, men vil jo sikkert ha mer.. men svarten jeg trenger tights=)
C@milla *EMIL* Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 jeg var en tur innom obs igår, og fant sånne deilige tynne bomullsbukser.. de går langt opp på magen, og kostet bare 149 kr.. De er ganske stramme rundt beina, men går helt ned.. så vet ikke om du kan kalle de tights.. Men gode er de vertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå