Smånetta 14.mai Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hehe. Sitter og spekulerer på om jeg ikke bare skulle føde nå i løpet av de neste dagene. Sist kom svigermor på besøk hos oss i København og var akkurat dagene rundt termin. Jeg fødte da seks dager over, kvelden etter at hun hadde reist. Nå reiser hun til Århus fra i morgen til søndag, og selv om det er lenge før termin (14 dager igjen), så hadde det jo vært litt sånn livets relief over det. Noe med balansen i det, liksom. Jaggu. Tror jeg føder på fredag.
BitteLiten *har født* Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 du er heldig som har en svigermor som gidder å komme du..... min giddet ikke komme å se lille gullet engang sist... ikke før det var gått 4 mnd og broren til mannen min skulle flytte hit......... det er 8 timer å kjøre og svigerfar sitter i rullestol. Men de har en veeeeeldig tilpasset bil med heis og toalett og alt..... De gidder ikke noe som gjelder familien til den midterste ungen sin, men eldste dattera og yngste sønnen derimot stiller vi opp for. Vet dere hvorfor de kjørte hit den gangen??? jo fordi flyttelasset til gullgutten på over 30 som har bodd hjemme i en evighet ikke skulle sendes med noe som kostet ekstra penger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BitteLiten *har født* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 huff sorry.. bare litt lett hormonell om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå