Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Og han har ikke sagt noe til meg før i dag. Han fikk brev for noen dager siden om det, men sa ikke noe til meg om det. Føler meg ført bak lyset. Vond følelse,og får meg til å spekulere om det er mange andre ting jeg ikke vet om. Vi har vært gift i flere år.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 saksøkt? på grunnlag av hva? merkelig ting å holde skjult for sin egen kone da - det er jeg helt enig i!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 For penger hun mener han skylder. Hvem vet hva som er sant. Han blånekter for å skylde noe som helst. Det er snakk om 50 000 kroner.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 oi,men hun må jo ha ett eller annet form for bevis på det da..hvis ikke er det jo ord mot ord å det kommer hun ingen vei med..da kunne jo hvemsomhelst gjort det
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 I hvilken sammenheng skal ha lånt de pengene da? Er du sikker på at det ikke ligger mye mer bak her, f.eks. at det dreier seg om barnebidrag e.l.? Dette lukter fishy. Jeg forstår godt at du synes det er ubehaglig, og at du bekymrer deg for hva annet han ikke har fortalt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Dersom det er bare et par dager siden han fikk beskjeden selv og han selv har sagt det til det synes jeg ikke du skal føle deg ført bak lyset. Han har sikkert grublet på hvordan han skulle få sagt det til deg. MEN dersom det viser seg at han skylder denne dama 50.000,- er det mere å bekymre seg over. Håper det ikke stemmer!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Høres mystisk ut - får følelsen av at det er noe mer muffins her. Kan han ha fått noen barn på si??? Hvorfor i alle dager skal en dame saksøke ham for penger?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 herregud.. Trenger vel ikke å ha en unge på si for det vel??...hehe.. Damer på bim elsker å blåse opp saker og mistenkeliggjøre hver minste mus.. Underholdende... men teit...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Enig med Sussa 85... og han sa det jo til deg selv, trengte sikkert bare noen dager paa aa finne ut hvordan han skal fortelle det til deg. MEN, hvem er denne dama da? En ex? Har hun sagt hva disse pengene gjelder? Hvis det er et barnebidrag e.l. som noen spekulerer i, maa vel det vaere nevnt i soksmaalet vel?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Samtidig Sussa85; Hvis mannen din er så i beita at han må låne 50000 av ei dame, uten at du vet om dette lånet, så høres det ut som om det enten handler om penger til noe hemmelig, kriminelt eller et annet barn.. Hadde det ikke vært snakk om penger til noe hun ikke skal vite om, så hadde han jo tatt det opp med kona, kanskje lånt penger i banken osv....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Koffer i alle dager ska d handle om ett barn da?.. kan jo vær alt mulig annet.. Jeg er bare så utrolig fasinert over hvordan enkelte bimdamer (fortrinnsvis anonyme) elsker å trekke fram dritt i alle innlegg.. Folk skal jo omtrent henrettes..og de har jo GARANTERT vært utro..eller skjuler en hel familie.. Kan jo være at dette er en gammel sak fra hans side..eller at det har oppstått en misforståelse... (fra før i tiden)..eller at den dama som saksøker han ikke er helt god.. man vet aldri! Er ikke sikkert han har lånt ei krone..eller skylder noe som helst... Kan være at hun saksøker han for noe han har gjort..sagt... fornærmet henne..what ever... Dere er litt raske til å fatte beslutninger.. på bakgrunn av av dere ikke vet noe som helst.. Uansett.. lykke til deg det gjaldt.. ta deg en god prat med mannen din..så skal du se det ordner seg! klem
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Det er en veldig gammel sak. Og ikke noe kriminelt involvert.Kommer mer fram etterhvert,og han ba om unnskyldning for å ikke si noe til meg.Vi greier da sikkert og komme oss igjennom denne gjørma også.Det dreier seg om mange ganger mer enn det jeg skrev først. Tusenvis av kroner. Han har sagt til meg at han ikke skylder henne, og at alt er på falskt grunnlag. Så da får han skaffe seg advokat og forsvare seg det beste han kan. Håper vi ikke blir sittende med gjeld fra før han giftet seg med meg. For det takler jeg dårlig akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Bare så dere vet det:Han har ikke vært utro mot meg. HI
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 han trenger da ikke å ha vært utro mot deg, det kunne jo vært før din tid.. Reagerer bare på at han blir saksøkt, det er liksom ikke hverdagskost.. Dette må jo komme fra et sted, er vel ingen røyk uten ild? Jeg hadde ihvertfall ikke bare kunnet huke tak i en fyr og påstå at han skylder meg penger, uten en forhistorie..... Og sussa85: Det var da fælt så i forsvar du gikk da!! Er det du som er HI? Hørtes nesten sånn ut.. Når man legger ut et slikt innlegg på anonymsiden så får man jo som regel anonyme svar også.. Ikke spesielt smart, du eller? Hvis hi ville ha sympati og gode råd så er vel ikke akkurat anonymsiden på bim/dib det beste stedet?? Vi må få komme med forslag, og ikke alle er like godtroende/naive heller, derfor prøver vi bare å komme med alle mulige forslag...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Det er ikke sussa85 som er HI. Denne damen kunne vært hans mor, og det har aldri vært noe forhold mellom dem. De har ikke sett hverandre på mange år. Jeg tror hun dukker opp nå,fordi hun tror mannen min har blitt rik. Det er ingen røyk uten ild som regel.Men jeg velger tro på mannen min inntil det motsatte er bevist i retten. Saken skal opp til høsten,så da er det bare å vente og se. HI
Sussa85 - snart 2? Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Nei jeg er ikke Hi... Jeg er vel en av de som aldri legger ut noe anonymt... Og jeg har aldri hevdet jeg er smart.. Men en smule mer oppegående enn visse andre her inne..det tror jeg faktisk.... Om du hadde sjekket litt om meg så hadde du vel igjennom innlegg funnet ut at jeg ikke er gift... jeg er samboer.. så historien passer vel ikke så godt sånn sett... Og jeg kan vel forsvare hva som helst uten at må omhandle meg selv? Jeg skal innrømme at jeg var svært hormonell da jeg la ut mitt svar her... Men det fristet virkelig å si hva jg syns om hormonelle damer på bim som tidt og ofte skal blåse opp saker sånn inn i granskauen..for det er jo rett og slett latterlig.. Du kan jo ikke si i mot det?... Og du sier dere prøver å komme med alle mulige forslag.. vel..det er der jeg reagerer... De fleste forslag her inne går ut på utroskap... tragisk nok.. Jeg har vært på bimtreff ikveld..(råskolig forestn)..og vi snakket om denne tråden... Og hvor tragisk det er at enkelte her inne skal rope utroskap osv..for den minste lille ting... Alt blåses ut av sine proposjoner... Hva om en bekymret dame sitter for seg selv hjemme.. og legger ut en slik tråd.. bekymringstråd for ett eller annet...så kommer det maaange innlegg om at mannen hennes HELT sikkert har vært utro..og at hun bør gjøre det slutt omgående... Det hjelper vel ikke hennes situasjon?... Men for all del... når man legger ut slike tråder må man jo forvente svar og.. og etter å ha vært på bim her en veldig god stund..(prøver i 18 mnd før spiren satt) så vet jeg at bim er det værste stedet man går til om man er bekymret eller redd for noe... ALT som sies her inne bør taes med en klype salt... Så det at jeg valgte å svare på akkurat dette innlegget passer bare veldig godt.. da jeg hadde behov for å la mine hormoner fare litt:) hehe... Så får jeg legge til at jeg ikke håper mannen min er utro da... på bakgrunn av at jeg har vært så emosjonell og hormonell de siste dagene... (ironi for de som ikke måtte ta den)... Gleder meg til neste bimtreff..slk at vi kan diskutere andre interessante/teite/dumme tråder... hihi.. og til deg anonym..18.37.. Du sier man må forvente å få anonyme svar siden man legger ut ett slikt innlegg på anonymsiden?.. hvorfor det?.. Anonymsiden ble ikke opprettet som ett krangleforum hvor det skulle bli mulighet til å hetse hverandre og lage dumme diskusjoner..da kan man heller stå for det man sier og ha seg på krangle.. anonymforum er for de som kanksje syns det er vanskelig å legge ut personlige spm osv.. Og man bør da kunne forvente seriøse svar.. anonymt eller ikke... Enig? Ellers er det vel lite poeng med dette forumet.. Godnatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå