Yellowgoldfish Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 ..skal man la den være helt til de blir store? Min gutt er nå 3 år, og vi har selvfølgelig ikke rørt den eller prøvd å dra den tilbake. Men vi er bare opptatt av ikke å gjøre noe galt - så derfor: gjør de det selv når de blir større? (En god venn opplevde at han ikke fikk den tilbake selv etter at han ble voksen - og det ble et stort problem) Noen som vet..?
brooklyn Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 sukk...kunne nesten ønske vi opplevde det samme...Her er 2 åringen SVÆRT opptatt av forhuden sin og prøver å putte knapper under den... Den kan altså da draes tilbake..vi har ikke rørt den..
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 De gjør det selv. Drar mer "herjer" mer med den etterhvert, og da utvider den seg ;-) Eldstegutten min er 3,5 år nå, og jeg ser nå at den er mer "åpen" enn før.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Sønnen min er også VELDIG opptatt av forhuden sin, hver gang bleia er av, sitter han å fikler med den. Hans forhud har også blitt mer elastisk med tiden, nå får han den enkelt tilbake. Gjør det mange ganger hver dag. Regner med at interessen avtar litt etterhvert. Han har holdt på i noen mnd, er snart 3 år.
Yellowgoldfish Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Ok! Takk for svar! Da finner han det ut selv - som vi trodde:-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes du skal følge godt med. Jeg har en gutt som måtte operere. Han hadde gjentatte infeksjoner, så det var sånn vi oppdaget det. Han hadde et ekstremt lite hull, og når han tisset ble tissemannen til en liten ballong. Det er mye bedre å operere dette mens de er små enn å måtte gjøre det i voksen alder.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320883
brooklyn Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 ja gud jeg håper det avtar litt etterhvert, for nå er det umulig å få fokus bort fra noe annet..fikler med den når det måtte være, i tide og utide. og nei, fremhjulet til ene racerbilen passer IKKE inn under forhuden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå