Gå til innhold

Ufattelig mye luft i magen...sprekker snart her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye luft i magen, at jeg holder på å gå i luften. Akkurat som om babyen ligger som en propp i magen, så det er ikke så enkelt å få det ut heller...Er 38 + 3 i dag, og kun 13 dager til termin... Håper den kommer litt før, ellers tror jeg at jeg sprekker...Andre som sliter med luft i magen? Har utrolig mye kynnere også, og magen er knallhard...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på minifom mot luft hele siste trimester. 2-3 tabl. om dagen (det tar et par dager før de begynner å virke). Både lege og jordmor har godkjent dette, og ifølge felleskatalogen går ikke virkestoffene til blodet, så det er helt ufarlig for babyen. Luftsmerter er veldig vondt, og jeg kom faktisk på sykehus med falsk fødselsalarm sist, pga de voldsomme smertene jeg hadde pga luft! Så denne gangen har jeg tatt mine forholdsregler og bruker minifom.

Spørs om det er noen vits for deg å begynne da, kanskje du har født allerede?........ uansett: lykke til!

Skrevet

HUFF... føler skikkelig med deg!!! Er veldig plaget med luftsmerter jeg også. Varer i minst 2 timer hver gang det starter. Er helt forferdelig!!! Kanskje jeg skulle prøve sånne tabletter!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...