Gå til innhold

Svangerskapsdiabetes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått vite at jeg har svangerskapsdiabetes, og har derfor måttet legge om kost og livsstil i full fart. Syns det hele er tungt, men har kuttet ut alt av sukker og frukt etter anbefaling fra ernæringsfysiologen. Men på butikken i dag gikk min kjære sambo bort i smågodtavdelingen og begynte å fylle opp en pose med digg. Jeg ble litt satt ut, han vet jo hvor tøft dette er for meg, og så hadde han tenkt å sitte foran tv'en med en diger pose snop mens jeg skulle sitte og se på...jeg er kanskje bare overfølsom pga hormonene, men jeg syns dette var litt dårlig gjort. Jeg spurte han ( på en pen måte ) om han syns det var rettferdig at han skulle sitte og kose seg når han vet at dette er en vanskelig omstilling for meg. Han svarte med å bli sur, gitt..Jeg er klar over at det er jeg som har diabetes og ikke han, men hadde vært kjekt om han i det minste kunne holdt seg til lørdagen, siden det er den vanlige "kosedagen" og jeg hadde fått litt mer tid på meg til å bli vant til den nye dietten. Ble bare så innmari lei meg...forbaskede hormoner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...