Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Samboeren og jeg fikk en liten en for over ett år siden, siden da har jeg kjempet med han for å sette en fin stemning så vi kan ha sex. Han har ikke lyst, de få gangene han er med på det så er det kun seg selv det er viktigest for med orgasme. Etter sexen er jeg like usynlig igjen for han,han sier han er veldig glad i meg men hvorfor gjør han sånn da???
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Har du forsøkt å snakke med han om dette? Tror det ville være det beste, men ikke alle menn som klarer å snakke om slike ting. Det er en kjent sak at sex kan forandre seg for par under eller etter graviditet. Jeg har hørt at noen menn ikke orker tanken på sex etter å ha vært med på og sett en fødsel!?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 ja jeg har prøvd flere ganger, jeg har jo lyst å ordne opp i dette så vi begge har lyst og kan ha glede av det men han har ikke lyst å snakke om det. Han er ikke flink til å snakke om følelser eller hva som er i veien, så når jeg gang på gang prøver å snakke om sex blir han sur.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Du må ikke ta nei for et svar..om han blir sur, så la han bare bli det. Du kan da vel bli sur du også? Si at du trenger svar og trenger å komme frem til en løsning..og at han like godt kan snakke om hva han føler nå, fordi temaet vil ikke bli lagt bort før han gjør det. Fortell han hvordan du føler det og at det ikke holder for deg å ha det slik. Det kommer i alle fall ingen vei om du ikke tar tak i det og får han igang. Ikke la syringa hans stoppe deg. Riktig nok skal man egentlig gi folk tid og ikke presse frem følelser..men noen ganger har man ikke særlig mye valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå