Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 har ein gut som blir 7 mnd..fikk sin første tann på søndag men i ei veke har han vært helt forferdeli å gi grøt....vil ikkje ha berre driv å spytta ut å leikar seg med maten...er det noen som har opplevd dette i forbindelse med tannutbrudd?han er ikkje sjuk utenom..heilt vanleg..drikk 650ml med mjelk for dagen,men alle 4 måltidene er blitt halvert...er det nokon som kan dele litt erfaring med meg?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 OY - denne lurer jeg også på for vi har det akkurat likedan!! hun har fått de to tennene nede men tror det er noe på gang oppe , men nekter HEEEELT å spise grøt om dagen =(
Nusse_83 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Her kan jeg godt svare.. tulla er straks ni mnd og har i løpet at 1.5 mnd fått 6 tenner!!! (nå har hun 8 til sammen, fikk to ved fire mnd) Hun har vært helt pyton å få i mat. Får bare i henne noen få typer grøter og bananer. Hun vil ikke ha noe særlig brød eller middag. Er så glad jeg fremdeles ammer mye, for det kan hun ha. (men hun biter jo en del da ) Men nå som hun har fått de første 8 tennene tror jeg det skal være en pause de de neste kommer, og håper at appetitten hennes bedrer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå