Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat blitt prøvere igjen, og jeg husker jo ingenting lengre...

Skal en avstå fra alkohol når en er prøvere? Selv de to første "prøveukene" etter mens (altså før en har hatt eggløsning..)?

Hva gjør dere?

Noen som har noen gode unnsyldninger til hva jeg kan si for å ikke avsløre at jeg er prøver? Alle går å spørr om det hele tiden nemlig, og er VELDIG oppmerksom på hva jeg gjør og ikke gjør. Er ikke klar for at alle skal vite alt og følge med alt enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med samme sak... Har vel funnet ut at Munkholm er tingen på byen, bare be om å få det i et glass - da tror alle det er vanlig øl :-) Ellers er det ikke så lett å komme unna dette i festlige lag da...

Skrevet

Jeg unngår ikke alkohol før el...ville vært dumt hvis det tar en del tid å bli gravid....man skal jo leve i pp og da.

Dessuten fester jo ikke egget seg før en uke etter befruktning.

Skrevet

Som student har jeg denne måneden å klamre meg fast til, og å skylede på eksamenslesing. Jeg tror imidlertid det ikek er nødvendig å avstå fra alkohol helt og holdent, særlig ikke de to ukene før el. Eller? Man kan jo risikere å være prøver i to år pluss minus, og tror det eneste som eventuelt forkorter prøvetiden, er å slappe av og leve relativt normalt. Diverse fyllekuler er selvsagt en dum idé mht til fertilitet og helse, men antar de fleste prøvere har dette i mente, og at vi som prøvere er relativt ferdige med å ligge i grøfter landet over....

:D

Skrevet

Ja, det har du rett i, man trenger jo ikke være totalavholds - det kan bli hardt hvis man ender opp med å prøve i et år eller mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...