LINDA*** Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Sånne svar eller innlegg, eller whatever, som f.eks åh, du er dum assa. Bruker du ikke ****??? Herregud. Du burde skamme deg. Og svar på innlegg om ei som sliter litt med et eller annet. Da er svarene som regel at "det går nok over. Nå gjør vi sånn og sånn da, for marcus har aldri helt likt sånn og sånn. Nå spiser han helt normalt igjen og dier som bare det, og vi har vært heldige altså..." I steden for å faktisk SVARE på det mamman spør om, så legger man ut om at man har det så jævlig mye bedre sjølv. Nedlatende as.. Skjønner???
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Synes det er enormt søtt hvordan du konsekvent kaller oss her inne for jenter istedet for damer/kvinner...
Northernlights Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Nå er vel de langt fleste svar gode og positive,da. Men så er jeg her hele tiden,og leser mange flere tråder enn deg. O:o)
Libido- Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Sånne svar eller innlegg, eller whatever, som f.eks åh, du er dum assa. Bruker du ikke ****??? Herregud. Du burde skamme deg. Og svar på innlegg om ei som sliter litt med et eller annet. Da er svarene som regel at "det går nok over. Nå gjør vi sånn bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ?? høh =)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Det er da helt garantert en dame som skriver....
Libido- Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Det er det værste jeg ser her inne.. Jenter ditt og jenter datt. smiskefitte tenker jeg i mitt stille sinn...
Yo&La+spire Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 HAHA, Libido-, eg ler høyt når eg "hører for meg" det innlegget.... Men.....er det en mann....som skriver som en kvinne...eller er det en kvinne...som skriver som en kvinne....eller.... Haha...eg er visst veldig tullete idag:) Eg er så glad.
iznogood Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Så bra du vet hva du ikke liker, da. Det jeg ikke liker men menn med ljå er at det er så jævla sneber at de ikke fatter at nå for tiden så kan du sitte hvor som helst med nesten hva som helst og skrive innlegg på dette forumet. Å taste er ikke synonymt med å sitte innendørs, liksom.
LINDA*** Skrevet 30. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2008 Fint at du syntes det er søtt da. Blir gæærnt uansett hvordan man tilitaler hunkjønnet. Alltid noen som reagerer. Dust.
Northernlights Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 Mannfolk har aldri skjønt at de ALDRI skal si noe negativt om noe hunkjønn.Spesielt ikke midt i den verste PMS`n. Og det er det garantert for noen her. Med mindre de begynner å nærme seg overgangsalderen.Da tåler de kanskje litt mer. Men bare litt.
LINDA*** Skrevet 30. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2008 Har vi aldri skjønt det? Usaklig. Har aldri vært nedlatende eller sagt noe negativt om hunkjønn. (Men noen må alltid tolke ting på en negativ måte, som hun over her som reagerte på "jenter"?? Det i seg selv er jo latterlig). Og jeg DRITER i om folk har pms.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 Tror du har snubla ett par ganger for mye i den ljåen jeg "mannen".
LINDA*** Skrevet 30. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2008 Gå hjem og legg deg, Northernlights.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Du mannen som har mensen i ørene eller noe, når jeg sa det var søtt så MENTE jeg faktisk at det var søtt så her er det du som har misforstått..
Micha.. Skrevet 30. april 2008 #20 Skrevet 30. april 2008 Du da, mannen med ljåen...tror du at du er noe bedre enn en kvinne.? Du sitter her inne på et forum og prøver å krangle med ukjente kvinner fordi du er en sånn liten mus som ikke tør at krangle med din egen kvinne... typisk mannfolk spør du meg, å unngå reelle krangler fordi dere ikke har noe fornuftig å komme med.
happybirthday Skrevet 30. april 2008 #21 Skrevet 30. april 2008 Dette er nødt til å være en kvinne som skriver. Er ingen mann som uttrykker seg på den måten. Det her er typisk en kvinnelig DIB'er måte å skrive på, vil jeg si....
Loglady Skrevet 30. april 2008 #22 Skrevet 30. april 2008 Det er mye jeg ikke liker med jenter /damer / kvinner, som strekker seg langt lenger enn HI's eksempler. Og så da?
Yo&La+spire Skrevet 30. april 2008 #23 Skrevet 30. april 2008 Kansje en mann som har vert litt for mye på dib;) ?
Loglady Skrevet 30. april 2008 #24 Skrevet 30. april 2008 En mann som oppholder seg på dib, må jo i lengden bli vettskremt og være fristet til aldri å ha mer nærkontakt med det motsatte kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå