Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ja, i praksis bruker man vel disse betegnelsene om hverandre, selv om kanskje livmorhalsen strekker seg lengre opp en livmortappen.
BS-april Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 okey. Fikk vite at livmoralsen var avflatet sist jeg var til kontroll. Da går det vell ikke ann å bli strippet?????
M*A*S*H* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det er først da de stripper - tror jeg. (mulig jeg tar feil her altså) Jeg var hvertfall flatet ut - og myk og hadde 2 cm åpning de to gangene de strippa.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jo, det har ikke noe å si om den er avflatet eller ikke. Avflatet betyr vel egentlig bare at livmorhalsen ikke ser slik UU ut lenger, men mer slik __)(__ hvis du skjønner hva jeg mener...? Jo større åpning, jo mer slik __) (___ vil den se ut. Poenget med stripping er å få livmoren til å åpne seg på netopp denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå