Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 gutten min har så dårlig ånde,vi pusser kjempe godt morgen og kveld. Pusser tungen også men det hjelper ikke. Noen som har råd??
Askepott_fremdeles Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Helt enig med forrige...Sjekk mandler og polypper. Femåringen min har slitt med det samme. Når han tok mandlene kunne legen fortelle meg at det var uvanlig mye puss i mandlene. Så kom gutt nr. 2. Han er snart 3 og har ikke samme lukt/ånde og heller ingen store mandler...Nå har jeg nettopp vært til legen med tredjemann på snart 1 år. Jeg sa at det luktet akkurat slik som ånden til eldstemann...en spesiel lukt egentlig...og ba han sjekke mandlene...Fikk vite at stakkaren har kjempemanler:-(
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Datteren min har samme problem, skikkelig stålånde!! Hun snorker en del, og harker opp slim og jeg synes mandlene hennes er store. Tok selv mandlene da jeg var seks år, så tenker at det kanskje skyldes det på henne og. Nevnte dette for lege, som så i halsen og kjente. De var ikke alt for hovne dengang, men han sa at vi kunne følge med på det og undersøke igjen senere. Hun er foreløpig bare tre 1/2 år, og da blir mandlene ikke fjernet...tror jeg??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jojo, mandlene fjerner de allerede etter 2 år. Jeg kjenner to stk som nylig har operert og de er ikke 3 år enda. Bedre å gjøre det i lav alder. Smerten blir høyere med alderen. Har jeg hørt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå