Gå til innhold

Bilder av seg selv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som får så mange jenter til å legge ut bilder av seg selv på dette nettstedet? Portrettbilder, magebilder, bilder i helfigur, ja hva det måtte være.....

Jeg lurer oppriktig på hva intensjonen med dette er?

Dette er ikke kritikk til de som gjør dette, men rett og slett et spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vise seg fram. Er det magebilder er det fordi de er stolte over magen og at de er gravid.

Ikke noe galt i det.

Skrevet

Jeg hadde helt i begynnelsen bildet av sønnen min. Helt til det viste seg at det var noen som hadde "stjålet" bilder av barn her inne og utgitt de for å være sine egne andre steder....creepy! Da lukket jeg alt som var.

Skrevet

Men selve ungen kan de ikke røre.

Skrevet

Nei, men alikevel....Hadde ikke du reagert hvis du hadde gått inn på en eller annens fremmed profil og funnet barnet ditt der? Jeg for min del har ikke noe behov for å vise meg frem eller barna mine her inne i alle fall

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å "se hvem jeg snakker med" når jeg over lengre tid konverserer med noen på nettet. Dermed er det for meg en naturlig antagelse at andre kan ha det på samme måten.

Magebilder vil jeg tro de fleste legger ut for å "vise frem ungen," akkurat som med barnebilder. Det er jo ikke et ukjent fenomen at man er stolte av kidsa.

Skrevet

Synes du det er hyggelig å se puppene deres i push-up bh også? Noen går litt vel langt i hva de viser fram syns jeg...

Skrevet

Var du ikke stolt av den store magen din du da HI?

Jeg var meget stolt av den :-)

Å legge frem bilder av barna gjør vel ikke noe. Vil jo bare vise frem prinsen(e) eller prinsessen(e) sine som vi syns er verdens peneste og verdens snilleste.

Tar det som kritikk. Du kunne likså godt ha sagt. Fy så dumme dere er som legger ut bilde av magen og bilde av barna deres.

Skrevet

Jammen det blir da opp til dem å ikke deg om di vil.

så ikke gå inn for å se på bildene til folka da visst det plager deg. JØSSSSSSSSSSSSSSSSES

Skrevet

Til anonym 22:39

Hva får deg til å skrive noe så dumt....?

Hva får deg til å tro at du VET hva jeg (HI) egentlig mener?

Jeg ønsket svar på et spørsmål.

Det var det hele!

Men, nå har jeg jo fått vite at enkelte legger ut bilder av barna sine for å vise hvor SNILLE (!) de er... Egentlig ganske morsomt.

Takk for den opplysningen!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...