Gå til innhold

Blir forbanna!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har planlagt mange ganger og lage en liten en... men når det er rett før jeg skal slutte på p-pillen ombestemmer han seg eller at han aldri orker at vi skal ha sex. jeg har sluttet på p-pillen uten at han vet det, i håp om og bli gravid de få gangene vi har sex. missunner besteveninna mi som er gravid, 6 uker på vei er hun, men skal ta abort, hun ønsker seg barn men hun går på skole og skal begynne på skole igjen til høsten og typen hennes vil ikke ha unger enda... syns livet er urettferdig.... har vurdert og gå fra sambo slik som han holder på, men elsker han altfor høyt. Han vet hvos sterkt jeg ønsker meg en liten en,men blir lei av måten han holder på... eneste han driver dagene med er og sitte og spille, vertfall nå som gta 4 har kommet. off han fortjener et virkelig hardt slag en viss plass ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med en person som er slik da?

Hva slags pappa blir han om allt han vil er å spille, til og med ikke orker sex. Hva får deg til å tro at han vil sette barnet forann.

ikke for å være slem men er noe å tenke på før du setter barn til verden med han.

Skrevet

Forstår at du vil ha barn, men her virker det som om du presser han til å få barn, og det er ikke rett. At han forandrer mening titt og ofte er et tegn på at han ikke er klar enda, og da MÅ du vente. Begynn igjen på pillen, du kan ikke lure han slik som dette.

Tro meg, jeg vet hvordan du føler deg, men du kan ikke presse han. Dersom du virkelig elsker samboeren din, så må du la han være. Han spiller nok så mye fordi det er no gale.. Snakk med han, og IKKE press han!!!

Skrevet

Enig med lillemy123. Hvis du lurer han vil du mest sannsynlig miste ham. Og da blir du sittende alene. Husk at det er to som må lage et barn, og det er en stor fordel for barnet om begge vil ha det. Vet om ei som gjorde det og hun er alene i dag, og har det ikke greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...