Gå til innhold

Gått åtte skritt i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobias har reist seg opp og stått på gulvet en stund nå, men har ikke turt og prøve å gå.......Før i kveld, da reiste han seg opp, samlet bena, så på meg med et lurt smil også gikk han tre skritt helt alene. Han syns tydeligvis dette var moro og prøvde flere ganger, gikk et par skritt, ramlet på rumpen også var det opp igjen!!!

Som seg hør og bør ble skrittene nøyaktig talt :-) Ble åtte skritt til sammen i kveld! :-):-)

Jeg syns bare det er kjempebra at han har tatt de første skrittene hjemme og ikke i barnehagen.Nå har i allefall både mamman og pappan fått oppleve guttens første skritt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjempeflink han er!!! Og så innmari gøy at han gjorde det hjemme første gangen også! Må ha vært utrolig gøy å se :-)

Gleder oss til å se han i action :-)

Klem

Skrevet

Oioi, så utrolig gøy!! Han er jo bare så flink som finner ut av det og tør å prøve seg litt.

Kan tenke meg dere var stolte alle mann!

Skrevet

Det er moro når de skjønner at det går bra, de er jo så søte når de stabber seg avgårde. Flinke Tobias, han er jo ganske tidlig ute :-)

Jeg var også så glad for at Mia tok de første ordentlige skrittene hjemme, det betyr en hel del!

Skrevet

Whow, det var ikke værst. Flinke Tobias. Kan tenke meg det var en stolt gutt og noen stolte foreldre der hjemme da.

Skrevet

Så flink han er!!! Det er så utrolig kjekt å se når de finner ut hvordan de skal gå. Skjønner at dere er stolte! Når går det fort fremover og snart så løper han avgårde :o)

Skrevet

Så utrolig flink han er. Det må være kjempegøy å se at det går så fort fremover.

Skrevet

Så gøy! O gikke minst at han fant ut at han skulle teste det ut mens mammaen og pappaen var tilstede. Maja har også begynt å gå kortere strekninger alene. Kjempe-gøy;-)

Skrevet

Så tøff og flink han er. Og så utrolig bra at han tok skrittene hjemme når dere kunne se og filme det hele! Jeg håper jeg får samme gleden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...