Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Her må det være Troll vår/høstdressen og bergansjakke.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ja vell, men jeg skjønner ikke poenget med slike spørsmål. Er det for å skryte eller??
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg har fått noe tøy av en veninne (rikmannsdatter) som hun aldri rakk å bruke til sin datter. Armani vinterkåpe og en sparkebukse dings fra Jacadi (eller no) Begge plaggene blir vistnok solgt for oppunder 2000 kr.. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe så dyre klær (kanskje med unnatk vinderdresser og sko) til mine barn..
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 gidder ikke kjøpe dyre klær til en på 9 mnd som vokser fort.. bortkasta og kjøpe dyre klær hvis dem bare blir brukt 2-3 ganger.. billige klær er like bra og ofte bedre enn dyre merke klær..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 DET STÅR IKKE : ALLE MÅ SVARE PÅ DENNE TRÅDEN! det er for de som er interesserte:) Lavær å svar de som ikke bryr seg! like spennende å vite hva folk skal ha til middag....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Snuppa vår på 6 mnd har en jakke som kosta 2000. Fikk den av bestemora, syns det er helt på trynet, men hva skal jeg si når hun får det liksom..
Gjest Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Mini på 12 dager har plagg som max koster 100. Storebror på 4 år har "vanlige klær" til max 300 og ytterdress til 900. Hadde en trolldress til ham forrige sesong, men den gkk så fort hull på.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 reima fleece til 300,- Også "bunaden" sin hun fikk til dåpen da. Den koster vel 3-400 tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 På Fru Lyng i Oslo så jeg de hadde Burberry klær for baby til over 1000,- kr pr plagg. Ikke min smak. Men jeg kjøper mye tøy på Nøstebarn, ikke så billig, men varer lenge og har veldig fin passform. Sparkebuksene har strikk nede og det gjør ikke så mye at de er litt for store.
Axus' girlfriend Skrevet 30. april 2008 #14 Skrevet 30. april 2008 kjøpte verden søteste lue til tulla i går, 150kr - og det er nok det dyreste plagget i skuffen hennes Er h&m shopper (både til meg og baby), og der koster ikke babyklær så meget. for meg passer dette bra - er student og ser ikke vitsen i å bruke masse penger på et plagg som hun vokser raskt ut av. Når hun blir litt større blir det sikkert litt dyrere plagg også.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 Min er 3 uker, født for tidlig, fikk jakke og kjole i str 50 begge plagg kostet 400 kroner. unødvendig syns jeg, hvor lenge skal hun bruke det? men sa jo takk og smilte.. Jeg kjøper på tilbud på cubus, h&m og lindex, mere en bra nok det første året hvor dem vokser såpass mye og fort.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 hvorfor sier dere at barna vokser så fort ut at klærne at det ikke er vits?????hvorfor kan dere ikke kjøpe dem 2 nummer for store da så de kan bruke dem lenger??det gjør jo ikke noe om du må brette opp armene eller beina????jenta mi har brukt en størrelse i ett halvt år nå ,så ikke si at alle barna vokser fort ut av alle klærene,det er bare og planlegge litt det før du kjøper klærene!!!! og 300-400 for ett plagg til ungene som varer i over ett halvt år som ser like pent ut som når jeg kjøpte det ,er absolutt verdt det!! der er ikke dyrt!og jeg liker og kle jenta mi i noe som ikke alle andre har,for alle går jo og kjøper på h&m,cubus og lindex.
Yo&La+spire Skrevet 30. april 2008 #17 Skrevet 30. april 2008 Hvorfor ikke kjøpe billige plagg som faktisk er passelige til barna og heller kjøpe litt oftere? Noen tenker på komforten til barnet framfor hva mor liker vet du;) Er klærne for store er det fort ubehagelig for barna, spesielt når de begynner å bevege seg....eg tenker iallefall mer på det enn å kjøpe klær som ikke alle andre har. Ungen bryr seg vel ikke om det?! For å svare på HI spm...see kai run skoene kostet 360 kr og er desidert det dyreste vi har kjøpt av "klær". Men de var verdt det;)
Ladybug~N&E Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 tja... akkurat nå har han vel ingenting som koster over 100lappen tror jeg... (handlet alt jeg trengte i to str. fremover på lindex salg rett før påske) men det dyreste jeg selv har kjøpt til han var hentesettet til 249 kr. kommer til å legge penger i yttertøy og sko, men å legge penger i bodyer og trøyer som gulpes ned og møkkes til hver dag er bortkasta. men det er min mening da;) dessuten synes jeg det er moro å ha masse å velge imellom og da sier det seg selv at store summer kan ikke brukes på enkelt plagg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 er enig med henne som ikke synes store klær er noe alternativ..bedre og ha noe alle har og som ungen trives i,enn og ha noe få har sånn at det er ubehaglig for ungen,store klær har lett for å klumpe seg... jeg handler forsåvidt alt jeg kommer over...og det gjør min mor også..så veldig ofte er det ikke noe hun ikke har i de småbarnsavdelingene så vi må spørre om når de får inn nytt...men kjøper der for at jeg liker klærne,synes de er fine og virker komfortable..ikke fordi vi ikke har råd...snuppa mi har dyre klær hun også...jeg kjøper alt jeg synes er fint..så enkelt er det.. men må jo si at det er opp til hvær enkelt,og ikke alle som har så god økonomi
Elin(e) Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Jenta mi på 1 år har en del Burberry klær, samt Gant klær. Det er ikke noe jeg har for vane å kjøpe til henne, men enkelte ganger går det bare ikke an å motstå fristelsen når jeg først er så dum å gå innom butikken for bare å "titte". Ellers er skuffene hennes fylt med klær fra h&m, Zara osv, som er minst like bra!!!
brummemamma- Skrevet 1. mai 2008 #21 Skrevet 1. mai 2008 Tror det her og er jakker og annet fra nøstebarn og bånsull. Synes det er greit å bruke penger på ullklær og de varer og lenge. Nå har mormoren strikket tre gensere i nøstebarnull,. så da har vi det for en stund i alle fall Etterhvert blir det parkdress, regntøy og sko som vi vil bruke penger på dersom det gir bedre kvalitet og ellers ganske mye billige klær. Har og venninne i USA som kjøper ting som er dyre her og billige der- sportsmerkeklær og slikt. Kjekt med noe ikke alle har.
sk85 Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 Mi datter på 8,5 mnd har 1 burberry body og genser.. Kjøpte det på 50% så ble ikke så dyrt.. Har også en gant genser til 600kr. Kjøpte den litt stor slik at hun kan gå med den lenge.. Jeg må inrømme at jeg liker å kjøpe merke klær til barnet mitt.. Skal jo ha fler barn også, da kan de arve.. Synes det er litt kjekt å ha klær på datteren min som ikke alle de andre barna har.. Litt stas..
aanonym Skrevet 2. mai 2008 #23 Skrevet 2. mai 2008 Ser vel ikke like pent ut med to-tre stor oppbretter på buksene, da... Greit at man ikke skal bidra til fobrukersamfunnet, men å kjøpe kjør to nr for store til babyer? Det blir litt drøyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå