gima Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg er så glad i dag! Tenk at jeg skulle bli gravid så fort igjen?! Har ikke hatt mens etter SA. Helt uvirkelig dette her. Så glad, men også så redd. Håper at det går bra denne gangen. Fikk beskjed av gyn at mens var rett rundt hjørnet for 3,5 uker siden. Men det var den jo ikke, for jeg var jo gravid. Lykke til alle prøvere! Sender dere masse babystøv.
¤mamma¤ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER! Det er jo helt fantastisk!! Jeg hadde selv MA 8.mars, og i dag fikk jeg den svakeste streken EVER på CB, og håper det ikke bare var en skyggestrek! Kun 9 dager etter EL.... Vedig kjekt å lese om at det har gått bra for deg! Hvor langt er du på vei?? Når var IKM?
gima Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Takker. Jeg vet liksom ikke helt når IKM var for jeg har ikke el testet etter SA. Men, er nokså sikker på at el var 3-4 april pga blodig el slim. Da var muligens IKM 18-19 april (har 16 dager normalt sett mellom el og mens). Det blir jo vill gjetting, men er ca 5+5 nå. Krysser virkelig fingrene for deg! Håper at du slår følge med meg over på 1 trim. Det høres jo veldig lovende ut da. En strek er jo en strek som de sier... Det er jo enda så tidlig å teste for deg. Hold meg oppdatert. Lykke til!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 GRATULERER!!!!! heldig du!!! alt går bra denne gangen skal du se.. kommer etter på 1 trim. om 14 dager jeg..
¤mamma¤ Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Ja, veldig tidlig testing fortsatt:) Men det var kun strek etter 5 min, altså ikke innen de 2 min det står man skal avlese resultatet...
Sonata08 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 HURRA!!! Må være en fantastisk følelse. Lykke til videre Orkidè31 og håper vi treffes snart på 1. tri.
Randis Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 GRATULERER MED KNØTT I MAGEN!!!!! Nå ble jeg glad! Så bra. Håper inderlig at alt går bra denne gangen. Har bestemt at dette må gå bra og at du får et drømmesvangerskap. Kos deg frem til du får møte knoppen som du kaller det.
gima Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 Tusen takk alle sammen! Herlige folk her inne på dette forumet. Mamma 2pp etter MA- jeg venter i spenning på resultat fra neste test... Obsideisann- kjekt å se ditt navn igjen. Jeg satser stort på at vi ses på 1 trim om 14 dager. Spennende venteperiode. Sonata- takk for lykkeønskninger. Håper at vi ses på 1 trim snart ja. Randis- ikke minst. Har fulgt litt med på deg. Har forstått at du nettopp mistet. Føler sååå med deg, men se- det går an å bli fort gravid igjen. Hvem hadde trodd? Ikke jeg..... Var jo halvhjertet prøving også. Håper at du får knøtt igjen snart. Lykke til jenter!
ticalinda Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Å, fy søren! Dette var fantastisk lesing! Det var vel verdt den lange ventetiden nå tenker jeg:) GRATULERER SÅ INNMARI MYE! Denne gangen er jeg helt sikker på at det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå