♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg og besteveninnen min deler alt mellom himmel og jord av tanker, og hun har hatt store problemer ang en felles veninne av oss som har gjort stygge ting mot henne. Jeg har støttet min besteveninne hele veien og vært der å støttet henne gjennom tykt og tynt i tillegg til masse jeg har gjort for henne når hun mistet sin mamma. Sender mld til henne og svarer bare når det passer henne selv. Nå plutselig fikk jeg mld om at hun skulle drikke med hun som hun alltid har kranglet med og jeg er ikke blitt spurt...ble litt såret jeg. hva synes dere?
Libido- Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Send mld tilbake å spørr hvorfor ikke du er bedt. Deler dere alt, sier du seff at det sårer deg litt.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Redd det skal virke som jeg er sjalu og det er jeg ikke men jævlig forbanna og skjønner ikke hva som skjer?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 bare send "hei, har dere plass til meg å?"
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Føler at hvis de hadde ønsket det hadde de jo spurt meg før!!! tror ikke dere også?
Skravlemamman Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Enig med de andre her....- skriv at du vil bli med:-)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Man kan jo ikke tvinge seg på folk. La de få gå ut - så blir det din tur en annen gang...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Enig med spetakkel. forventer ikke at mine venner skal invitere meg med på alt, men så er jeg ikke helt vant til å ha bestevenninner heller da.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 ja det er bare det at jeg ikke skjønner hva som har skjedd sånn helt plutselig, og så har ikke jeg fått høre noe...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Sånt har skjedd en del ganger her også, men jeg vet at det er fordi de vet jeg aldri blir med likevel siden jeg har unger og en mann som er litt vanskelig når det gjelder det at jeg vil ut uten ham av og til.. Jeg hadde syntes det var koselig å spurt likevel, da.... Kan det være noe sånt i ditt tilfelle også?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Er jo ikke sikkert det er noe spesielt, men dere er jo ikke gifte heller så jeg syns ikke hun har direkte meldeplikt.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2008 Hun har to barn hun også så da blir det jo til at vi prøver å få til å gå ut sammen da de få gangene i året det skjer liksom.
twilla Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 Har de nettopp hatt en krangel da? I så fall kan det jo hende at de har ordnet opp og skal ut bare de to for å liksom pleie vennskapet, feire at det er bra mellom de eller noe, ta igjen det tapte. Du kan jo skrive noe sånt som "trodde ikke dere var helt venner - hva skjer?" eller noe sånt, så fr du kanskje vite litt mer. Men jeg synes det er veldig merkelig at hun skriver til deg og forteller at de skal ut, det høres da veldig rart ut! Jeg mener, hvis jeg skulle ut med ei venninne og vi ikke ville ha med felles venninner, ville jeg da aldri sendt meld til de og fortalt det! Det blir litt sånn vi skal ut, men du får ikke være med. Ædda bædda. Rart, synes jeg. Med mindre hun skrev det fordi hun vil at du skal henge deg på hvis du vil da! Kan jo hende det var det hun mente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå