Gå til innhold

er så oppblåst i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan d være et tegn på en spire? Romler i magen og små fiser hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ville jeg vanligvis ikke innrømme... Men har det på samme måte ;-) Magen min føles helt sprengt... Men om det er et tegn er vanskelig å si, kan være helt tilfeldig og det kan være et tegn. Sukk...

Skrevet

når har du ikm? har den i helgen, tror jeg...

Skrevet

Hei du ire:o)

Ja, det kan være et tegn det;o)

Hatt det i begynnelsen da jeg har vært gravid!

Håper du har en liten spire som vokser og gror:o)))

Skrevet

ja, og som sitter fast på rett sted, hehe ;);) hvordan går d med deg?

Skrevet

Huff:o( ja, du sier noe! Satser på det denne gangen altså!!!

Med meg går det bra vettu:o) Går med murringer og er på dag 31 idag, men med mine sinnsyke sykluser så er det ikke lett å vite hva som skjer... tok en EL-test i stad, og den var det ikke noe utslag på... så vi får se hva som skjer:o)

Spennende med denne luften i magen da:o/ Kanskje ikke så behagelig, men det kan jo være av en god grunn;o)

Ellers så går livet fremover her... begynt tilvenning i bhg for lillegutt, og forbreder han og meg for at jeg skal starte på jobb om 2 uker. Føler det er ekstremt mye som skal ordnes nå før det, så jeg stresser rundt da vettu;o) Du da?

Skrevet

spennende med tilvenning i barnehagen da, gikk d bra? :)

ble akutt kvalm igår kveld :( og så sliten for tiden, kunne sovet hele tiden, føler jeg.. Sist jeg var "gravid" og ble jeg kvalm, spsielt når jeg la meg om kvelden, d samme skjedde igår og jeg kjente d litt natten før og... - håper d kommer noe godt ut av både kvalmen, tretthet og oppblåstheten... :):):) litt ømme pupper.

Håper d sitter en spire hos deg igjen nå :):)

Skrevet

Ikm? Sorry - er ny her og har ikke lært meg alle forkortelsene enda...

Skrevet

IKM = Ikke Kommende Menstruasjon. Altså den kommende mensen som vi ikke håper kommer. hehe;)

Skrevet

Takk :-) Altså, ikm skal være ca 11-12 mai... Alt for lenge å vente!

Skrevet

Jeg har ikm ca 10.mai og har hatt VELDIG mye rumling og luft i magen siden et par dager etter eggløsning. Kan jo være tilfeldig, men ingenting i kostholdet mitt som tilsier at magen skal være uggen nå, hehe. Har lest på symptomlista at skiftende hard/løs mage kan være et godt tegn... men jeg er jammen ikke sikker. Krysser fingre og tær og håper likevel :o)

Skrevet

Svart deg PM jeg ire;o)

Skrevet

Jeg har ikm ca 8. mai og også luft og rumling i magen...og veldig trøtt, men det var jeg forrige pp også... får håpe det betyr at vi har en spire da :) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...