Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 kan d være et tegn på en spire? Romler i magen og små fiser hele tiden...
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Dette ville jeg vanligvis ikke innrømme... Men har det på samme måte ;-) Magen min føles helt sprengt... Men om det er et tegn er vanskelig å si, kan være helt tilfeldig og det kan være et tegn. Sukk...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 når har du ikm? har den i helgen, tror jeg...
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Hei du ire:o) Ja, det kan være et tegn det;o) Hatt det i begynnelsen da jeg har vært gravid! Håper du har en liten spire som vokser og gror:o)))
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 ja, og som sitter fast på rett sted, hehe ;) hvordan går d med deg?
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Huff:o( ja, du sier noe! Satser på det denne gangen altså!!! Med meg går det bra vettu:o) Går med murringer og er på dag 31 idag, men med mine sinnsyke sykluser så er det ikke lett å vite hva som skjer... tok en EL-test i stad, og den var det ikke noe utslag på... så vi får se hva som skjer:o) Spennende med denne luften i magen da:o/ Kanskje ikke så behagelig, men det kan jo være av en god grunn;o) Ellers så går livet fremover her... begynt tilvenning i bhg for lillegutt, og forbreder han og meg for at jeg skal starte på jobb om 2 uker. Føler det er ekstremt mye som skal ordnes nå før det, så jeg stresser rundt da vettu;o) Du da?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 spennende med tilvenning i barnehagen da, gikk d bra? ble akutt kvalm igår kveld og så sliten for tiden, kunne sovet hele tiden, føler jeg.. Sist jeg var "gravid" og ble jeg kvalm, spsielt når jeg la meg om kvelden, d samme skjedde igår og jeg kjente d litt natten før og... - håper d kommer noe godt ut av både kvalmen, tretthet og oppblåstheten... :) litt ømme pupper. Håper d sitter en spire hos deg igjen nå :)
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Ikm? Sorry - er ny her og har ikke lært meg alle forkortelsene enda...
Cybele Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 IKM = Ikke Kommende Menstruasjon. Altså den kommende mensen som vi ikke håper kommer. hehe;)
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Takk :-) Altså, ikm skal være ca 11-12 mai... Alt for lenge å vente!
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Jeg har ikm ca 10.mai og har hatt VELDIG mye rumling og luft i magen siden et par dager etter eggløsning. Kan jo være tilfeldig, men ingenting i kostholdet mitt som tilsier at magen skal være uggen nå, hehe. Har lest på symptomlista at skiftende hard/løs mage kan være et godt tegn... men jeg er jammen ikke sikker. Krysser fingre og tær og håper likevel )
*MinniMus* Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 Jeg har ikm ca 8. mai og også luft og rumling i magen...og veldig trøtt, men det var jeg forrige pp også... får håpe det betyr at vi har en spire da he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå