Gå til innhold

Begynner den hormonkarusellen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å ta seg opp igjen mot slutten av svangerskapet??

Har ikke vært så plaget med ustabile hormoner, men hadde selvfølgelig mine runder i begynnelsen -de tre første mnd, tror jeg. Er det sånn at det tar seg opp igjen mot slutten av svangerskapet og....?

Føler meg dum som spør, men har jo ikke kontroll over følelsene mine i det hele tatt! Trodde det var mest vanlig i begynnelsen og at det ikke tok en pause på fire mnd, for så å nå nye høyder :-p?

Erfaringer mottas med takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var så ustabil siste månedene at jeg ble redd meg selv av og til.. :-(

Sinnet mitt var helt ubehagelig, var rasende på alt og alle og gikk bare og kjeftet. Samme hvor mye jeg prøvde, så klarte jeg ikke å ta meg sammen. Helt jævlig å ha det sånn, gruer meg til neste svangerskap bare jeg tenker på det, men jeg må vel igjennom det.

Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt skremt av meg selv jeg og! Blir lett sinna, gråter ukontrollert og er irritabel. Har jo ingen grunn til det! Alt er jo i skjønneste orden. Jeg har jo gått gjennom et svangerskap før og, så det er ikke akkurat så mye nytt og skremmende.

I dag ble jeg skikkelig sint på samboeren min, fordi han var så snill og ville ta med seg sønnen vår på sirkus, så jeg fikk slappe av litt alene -hvilket er kjærkommet og veldig sjelden. Etterpå ble jeg bare skikkelig furten og lei meg (grein som en liten unge) fordi jeg ikke kunne være med. Sånn typisk trassen "jeg vil OG være med"-unge-aktig. Blir jo helt oppgitt av meg selv, for dette er overhode ikke typisk oppførsel for meg, hehe....Gleder meg til "alt" blir normalt igjen, jeg...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...