Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 De sa det var 15 min ventetid på netcom kundeservice, så da regnet jeg med at problemet var størrre enn hos bare meg.
mamman til juliprinsesse Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 ja!!! både sambo og jeg sitter her uten tlf!!!!! har vært sånn i et par timer nå. håper de retter det opp snart. si gjerne i fra om dere vet noe mer for vi kommer ikke ut med tlf, har bare mobil
Hilde_85 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Håper det retter seg opp snart. Min forlovede skulle vært hjemme for en time siden, og jeg blir nervøs om det har skjedd noe. Vanligvis ringer han jo hvis han skal noe før han kommer hjem, eller sender melding! Blir helt sprø av sånt
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=506228
doffine Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 #####%%&&¤# f... nå får de vel se å få ut fingeren. Hælvetes dritt.... jeg vil ha dekning nåååååååååååååå.
mamman til juliprinsesse Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Jeg satt uten dekn og fant ut at jeg kunne jo prøve å ringe netcom, var jo helt sikker på at ikke det gikk, men jeg kom på svareren dems og da jeg la på var det ok igjen!! jeg ba sambo prøve å ringe meg og da gikk det. har dere prøvd å ringe ut, bare sånn for å prøve liksom. Ganske drøyt å være uten nett i 4 timer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå