lille me og mine Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei! I sommer skal vi til sverige, kjøre bil, og jeg gruer meg litt. Likjepia er ikke noe glad i å sitte i bil, etter 20min er hun mer eller mindre fornøyd! Noen som har goe råd? Gode leker til bil? Ser for meg at vi må stoppe hele tiden, hun tar ikke smokk så har ikke den kosen...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 vi også skal... kanskje kjøpe cd en "ikke gråt" med ulike lyder som hun kan høre på? koster 169,- på bokbutikker tror jeg.der er det lyder av gressklippere, støvsugere osv som babyene liker:)
salamander Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 vi skal også langt, fra midt i landet til danmark. vi har en leke, tror den er fra fisher prise med lyd og fjernkontroll vi kan ha fremme. ellers liker han at en av oss sitter bake. kommer til å gjøre det også noen ganger. ha god tid og kjøre når det er naturlig for småen og hvile.
*smula* Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hvor gammel er hun? Vi skal i bryllup 60 mil unna. Deler opp i to dager og kjører når mini 9mnd skal sove og tar pause når han ikke vil sitte i bilen. Han trives stort sett godt i baksetet, skravler og kikker ut. Men hvis babyen din ikke liker å sitte i bil, tror jeg nok jeg ville valgt en annen reiseform.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Heisann.. Hmm... lurer kanskje på om jeg ville ha valgt en annen reisemåte eller rett å slett tatt sjangsen og håpe på det beste at jenta deres kan bli mer komfortabel i bilen etter som dere kjører... Vi skal også på biltur i sommer, vi er en familie på 5 der minstesnuppa er 8,5 månde nå...hun vil da være 11 månder cirka... Jeg er litt usikker på hvor lenge i gangen de kan sitte i strekk da? Fordelen er at hun trives godt i bil da ) Hva ville dere andre gjort? Vi skal reise fra Bergen og opp til Nord-Trøndelag, er omtrent 75-80 mil å kjøre... Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå