Gå til innhold

Dere som vet om det blir gutt eller jente..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har svangerskapet deres vært frem til nå?

Bare for gøy, det er morsomt å se om "kjerringrådene" stemmer angående bestemmelse av kjønn:)

Vet ikke hva som bor i magen min, skal på ultralyd 20.mai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i knallform, var litt uggen noen dager innimellom i starten.. Ellers kan jeg ikke klage. Ikke tid til å være dårlig heller om jeg hadde hatt så uflaks, går hjemme enda med vår snart ett år gamle datter... Så her er det turbo fra morgen til kveld...

Hvis jeg skal klage på noe, så må det være korsryggen, vond innimellom etter sist svangerskap og nå blir den ikke noe bedre siden jeg må bære noe på datteren vår... Men ikke ofte den slår seg vrang;)

Konklusjon: helt toppers svangerskap til nå :) :)

Skrevet

Har vært veldig mye kvalm og kastet opp mange ganger til dagen frem til nå, begynner heldigvis å bedre seg. Har også hatt en del problemer med hodepine. Satser på at ting går bedre fremover, er 19 uker på vei nå. Venter gutt :)

Skrevet

Jeg har hatt et kjempe deilig svangerskap til nå.. Ingen plager i det hele tatt:)) Venter en liten gutt 9 August:)

Skrevet

Har hatt et flott svangerskap, venter jente!

Skrevet

Har hatt et kjempeflott svangerskap hittestil, merker ingenting til at jeg er gravid, bortsett fra magen da(: Venter gutt.

Skrevet

i 1.tri var jeg ofte kvalm, men kastet aldri opp.. var helt utroolig trøtt.. 2.tri har jeg vært helt tipp topp frem til de to siste ukene (er 26 uker nå) har vært en del plaget med hodepine og sliten i ryggen.. Ellers er ting helt normalt tror jeg.. Babyen beveger seg masse da, særlig om kvelden.

er hodepine, trøtthet og slitne muskler jeg har merket mest til..

Og vi venter jente :-)

Skrevet

jeg har vært veldig kvalm i 1.trimester.. Kasta opp hver morgen og hadde virkelig probl med å få i meg mat.. gikk ned i vekt i stede for opp.. Hadde/har lavt BT og er derfor svimmel også.

Men nå har jeg kjempe god matlyst og er ikke noe kvalm lenger heldigvis:) Vekten går bare opp;) Er sj.meldt akkurat nå pga kynnere.. Men ellers har jeg det stort sett bra. Er nå i uke 28:)

Vi venter en jente<3

Skrevet

Sykt mye kvalme fra første dag til ca 4 mnd, mye halsbrann, brekker meg fort om jeg blir sliten eller trøtt men kaster ikke opp, hodepine i de første månedene, kynnere startet allerede i uke 22, gått opp 8 kilo. Svangerskapet føles og er helt annerledes denne gangen kontra første gang. Vi venter en jente til...

Skrevet

Denne gangen har jeg vært skikkelig kvalm i 20 uker...venter gutt!

Har to jenter fra før,var da dårlig i 12 uker med begge to...

Skrevet

venter gutt,og har vært innom de fleste gravid-lyter som er mer eller mindre plagsomme.... i tillegg risikosvangerskap og svangerskapsdiabetes. nå er formen ganske bra, men er ikke i jobb. holder på å kartlegge hvordan diabetesen oppfører seg. streng diett og målinger mange ganger daglig. -og ofte på sykehuset.

er forberedt på for tidlig fødsel og tar hver uke som kommer nå. er 21 idag, så han får bare pent vente en stund til. håper jo å gå 15 til, men fødte tidlig sist og.

Skrevet

Jeg er 27+6

Jeg var en del kvalm fra uke 7 ca til uke11, kastet opp 4 ganger tilsammen, men slet nok uansett mest i jula, med all julematen og sånn...

Etter det har matlysten vært på topp, har ikke hatt dilla på noe.

Jeg var også syyykt trøtt den første tida, men det gikk seg til etter 11-12 uker det også.

Andre trimester har vært veldig gledelig på mange måter, men jeg ble diagnosert med bekkenløsning i uke 25, da hadde jeg hatt vondt et par uker. Jeg er aktiv sykemeldt pga det, og jobber to halve dager i uka. Ser ikke for meg å jobbe normalt igjen, kommer nok til å fortsette med denne ordningen fram til permisjonen.

Trener to ganger i uka, i basseng. Deilig. Keeps me going.

Jeg er ekstremt følsom, og tar lett til tårene...men så har jeg heller aldri ledd så mye før. Har stadig latterkramper! : )

Magen står rett ut, man ser ikke at jeg er gravid bakfra, hehe... : ) Har lagt på meg 15 kg så langt i svangerskapet. I går kveld hadde jeg litt hovne føtter for første gang...(det er vel bare begynnelsen, hehe).

I den siste tida har jeg hatt litt halsbrann, men føler meg generelt veldig bra, og gleder meg til babyen kommer. Er veldig spent på 3.trimester...

Og jeg venter gutt. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...